Start Media TV | Ράδιο Κέρκυρα 100,1

4 Μαΐου 2024
16.9 C
Corfu

Generation Z | Αυτές είναι οι τουριστικές τάσεις της γενιάς που ενηλικιώνεται

Διαβάστε ακόμα

Τις κυριότερες τάσεις των ταξιδιωτών που ανήκουν στη γενιά Z (Gen Z), αποκαλύπτει νέα έρευνα της μεγάλης ταξιδιωτικής πλατφόρμας Booking.com, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 29 αγορές από όλο τον κόσμο.

Ακολουθήστε το Start Media στο Google News! 

Από την έρευνα προκύπτει ότι η γενιά αυτή, η οποία τώρα ενηλικιώνεται, γνωρίζει ήδη τα ταξίδια που επιθυμεί να πραγματοποιήσει. Το 67% νιώθουν ενθουσιασμένοι για τα μέρη όπου θα ταξιδέψουν στο μέλλον, με πιο ενθουσιώδεις τους ταξιδιώτες από την Κολομβία, την Κίνα, την Ινδία, την Ινδονησία και την Αργεντινή.

Το 39% σκοπεύουν να επισκεφθούν τουλάχιστον 3 διαφορετικές ηπείρους την ερχόμενη δεκαετία εκ των οποίων το 34% είναι γυναίκες, έναντι 26% των ανδρών.

Το 30% ελπίζουν ότι αυτή τη δεκαετία θα ταξιδέψουν για να ζήσουν ή για σπουδές σε άλλη χώρα, και το 52% σκοπεύουν να επισκεφθούν ή να κάνουν πεζοπορία σε κάποιον εξτρίμ προορισμό. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 56% επιθυμούν να αποκτήσουν εμπειρίες περιπέτειας στα ταξίδια όπως το μπάντζι τζάμπινγκ.

Τα μοναχικά ταξίδια αποτελούν τάση για αυτή την ηλικιακή ομάδα με το 34% να προγραμματίζουν να ταξιδέψουν μόνοι/ μόνες τουλάχιστον μία φορά μέσα στην ερχόμενη δεκαετία.

Το 18% επιθυμούν να κάνουν μοναχικές διακοπές με backpack, ιδιαίτερα οι ταξιδιώτες Gen Z από την Ταϊβάν, το Χονγκ Κονγκ, τη Νότια Κορέα και την Κροατία.

Το 33% προτιμούν γενικά να ταξιδεύουν μόνοι/μόνες και το 46% πιστεύουν ότι τα οικογενειακά ταξίδια απαιτούν συμβιβασμούς στη συμπεριφορά τους.

Το 47% δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια και συγκρατούν όλες τις υπόλοιπες δαπάνες, ιδιαίτερα οι Ινδοί, οι Ταϊλανδοί, οι Ρώσοι, οι Κινέζοι και οι Αργεντινοί.

Το 60% θεωρεί ότι τα ταξίδια αξίζουν πάντα την επένδυση, και το 70% δίνουν προτεραιότητα στις δαπάνες σε εμπειρίες όταν βρίσκονται σε διακοπές.

Το 65% κατατάσσει τα ταξίδια και το να δουν τον κόσμο ως το σημαντικότερο πράγμα για να ξοδέψουν χρήματα, έναντι του 60% που επενδύει στην ανώτερη μόρφωση και στην επαγγελματική κατάρτιση, του 51% που εξοικονομεί για την περίοδο μετά τη συνταξιοδότηση και του 60% που προτιμά δαπάνες για αγορά σπιτιού.

Το 32% σκοπεύει να πραγματοποιήσει τουλάχιστον 5 ονειρικά ταξίδια μέσα στην ερχόμενη 10ετία. Το 69% έχει μια ονειρική λίστα δραστηριοτήτων και προιρισμών που πρέπει να κάνει και να δει πριν πεθάνει, με το ποσοστό αυτό να ανεβαίνει στο 74% για τις γυναίκες έναντι 64% των ανδρών. Αργεντινοί, Κινέζοι, Ταϋλανδοί, Ισπανοί και Ινδοί συμφωνούν περισσότερο με αυτό.

To 37% επιθυμούν να γίνουν εθελοντές στα ταξίδια, το 52% δήλωσαν ότι θα επισκεφθούν λιγότερο γνωστούς προορισμούς εάν αυτό σημαίνει ότι θα περιοριστεί ο αντίκτυπος του ταξιδιού τους στο περιβάλλον, το 54% ότι το περιβαλλοντικός αντίκτυπος των ταξιδίων στους προορισμούς είναι σημαντικός παράγοντας κατά την λήψη απόφασης για τον προορισμό και το 56% επιθυμούν να μείνουν σε πράσινο ή φιλικό στο περιβάλλον κατάλυμα.

Μάλιστα το 60% αναζητά πιο φιλικά στο περιβάλλον μέσα μεταφορά μετά την άφιξη στον προορισμό.

Το 45% εμπιστεύεται τις ταξιδιωτικές συμβουλές όσων δεν γνωρίζουν προσωπικά, όπως επηρεαστές κοινής γνώμης ή διασημότητες.

 

πηγή:  TornosNews.gr

- Advertisement -spot_img

Τελευταία Νέα

Πλήθος πιστών στην Νάξο στην ξεχωριστή περιφορά του Επιταφίου μέσα στη θάλασσα

Το έθιμο του Επιταφίου πραγματοποιείται κάθε χρόνο στην περιοχή Πολιχνίου στη Νάξο. Οι επισκέπτες αλλά και οι μόνιμοι κάτοικοι συμμετέχουν...
- Advertisement -spot_img

Περισσότερες ειδήσεις σαν και αυτές

- Advertisement -spot_img