Σε ανακοίνωση προέβη η αεροπορική εταιρεία Sky express μετά από όσα συνέβησαν στην προγραμματισμένη πτήση από Αθήνα για Κεφαλλονιά, εχθές Κυριακή 22 Δεκεμβρίου.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με μαρτυρίες επιβατών, το αεροπλάνο, το οποίο αρχικά αναχώρησε με καθυστέρηση από το «Ελ. Βενιζέλος», αναγκάστηκε να επιστρέψει στην Αθήνα, λόγω τεχνικής βλάβης όπως ανακοίνωσε ο πιλότος. Όμως οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες δυσχέραναν την προσγείωση του αεροσκάφους, προκαλώντας πανικό στους επιβάτες, αλλά τελικά ευτυχώς προσγειώθηκε με ασφάλεια.
Ακολουθήστε το Start Media στο Google News!
Όπως είπε ένας από τους επιβάτες, αμέσως μετά την ανακοίνωση του πιλότου περί βλάβης υπήρξε μια ανησυχία, αλλά όχι πανικός. Όταν όμως το αεροπλάνο άρχισε να τραντάζεται από τις αναταράξεις, τα πράγματα άλλαξαν. Επί 40 λεπτά το αεροπλάνο πετούσε πάνω από την Αθήνα και προσπαθούσε να κάνει προσγείωση.
Η ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρει:
Αναφορικά με την πτήση GQ260 από Αθήνα προς Κεφαλλονιά, το Γραφείο Τύπου της Sky Express, διευκρινίζει τα ακόλουθα:
Το αεροσκάφος της Sky Express αναχώρησε από το αεροδρόμιο των Αθηνών, με τελικό προορισμό την Κεφαλλονιά, με 50 επιβαίνοντες. Μετά την απογείωση του από την Αθήνα το βράδυ της Κυριακής, ο κυβερνήτης ανέφερε τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας. Ως εκ τούτου, ο κυβερνήτης βάσει των πρωτοκόλλων ασφαλείας τόσο της κατασκευάστριας εταιρίας του αεροσκάφους, όσο και των Αρχών και σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ζήτησε άδεια επιστροφής στο αεροδρόμιο των Αθηνών, η οποία λόγω έντονων καιρικών συνθηκών κατά την προσέγγιση, διήρκησε παραπάνω από το συνηθισμένο.
Η εταιρία μερίμνησε για την άμεση μεταφορά των επιβατών στον τελικό προορισμό με άλλο αεροσκάφος, ενώ όλη η επιχείρηση διεξήχθη σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας.
Πηγή:imerazante.gr