Το αμερικανικό πρακτορείο ειδήσεων Bloomberg δημοσίευσε την Παρασκευή στον ιστότοπό του έναν τίτλο που έγραφε «Η Ρωσία εισβάλλει στην Ουκρανία». Φυσικά δεν υπήρχε τέτοιο γεγονός κι έτσι στη συνέχεια παραδέχθηκε το λάθος του και αφαίρεσε το άρθρο.

Οι εξηγήσεις του Bloomberg

Με ανάρτηση της σύνταξης στον ιστότοπό του, το Bloomberg παραδέχτηκε το λάθος κι έδωσε εξηγήσεις, ενώ εξέφρασε τη λύπη του για το λάθος.

«Προετοιμάζουμε τίτλους για πολλά σενάρια και ένας από αυτούς τους τίτλους δημοσιεύθηκε κατά λάθος περίπου στις 4 μ.μ. ώρα ΕΤ σήμερα στον ιστότοπό μας», ανέφερε το πρακτορείο ειδήσεων, προσθέτοντας: «Λυπούμαστε βαθύτατα για το λάθος».

Η απάντηση της Ρωσίας

Στο θέμα αναφέρθηκε και η Μόσχα σχολιάζοντας ότι η επιθετική ρητορική της Δύσης οδηγεί το έγκυρο Bloomberg να μεταδίδει fake news. «Είναι απίθανο να ήταν προβοκάτσια, δεν χρειάζεται εδώ να υπερβάλλουμε», δήλωσε ο Ντμίτρι Πεσκόφ, εκπρόσωπος Τύπου του προέδρου της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν σχολιάζοντας τη λανθασμένη δημοσίευση.

O Ρώσος εκπρόσωπος επεσήμανε ότι το ίδιο το πρακτορείο ζήτησε συγγνώμη για τη λανθασμένη είδηση, ωστόσο δεν παρέλειψε να ειρωνευτεί το αμερικανικό ΜΜΕ λέγοντας ότι «αν και το Bloomberg φυσικά είναι συνολικά ένα τόσο σοβαρό μέσο, μάλλον θα μπορούμε πλέον να λέμε όχι fake news, αλλά Bloomberg news, κάτι που θα είναι δικαολογημένο».

«Αυτό αποτελεί τέλεια απόδειξη του πόσο επικίνδυνη είναι η κατάσταση που προκαλείται από τις ατελείωτες επιθετικές δηλώσεις που ακούμε από την Ουάσιγκτον, το Λονδίνο και άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες», επισήμανε ο Ρώσος εκπρόσωπος. Η ηγεσία του πρακτορείου διέταξε έρευνα και θα διευκρινίσει τις συνθήκες υπό τις οποίες έγινε η λανθασμένη δημοσίευση, όπως μεταδίδει το ρωσικό πρακτορείο TASS.

Πηγή: in.gr