Start Media TV | Ράδιο Κέρκυρα 100,1

18 Απριλίου 2024
16.9 C
Corfu

Έρευνα Expedia: Οι ταξιδιωτικές προτιμήσεις των Βρετανών, Γερμανών και Γάλλων

Διαβάστε ακόμα

Περισσότερα από 3 ταξίδια πραγματοποίησαν οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες το 2017 με τους Βρετανούς και τους Γάλλους (από 2,7) να κάνουν τα περισσότερα για προσωπικούς λόγους και τους Γάλλους (3,9) τα περισσότερα στο σύνολό τους.

Ακολουθήστε το Start Media στο Google News! 

Αυτό είναι ένα από τα συμπεράσματα έρευνας της Expedia που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 3.000 ταξιδιωτών από τη Βρετανία, τη Γερμανία και τη Γαλλία (1.000 από κάθε χώρα) από τις 30 Μαρτίου έως τις 7 Απριλίου του 2017.

Οι Γερμανοί έκαναν τα περισσότερα ταξίδια αναψυχής (62%), τα ταξίδια με έμφαση στα αξιοθέατα προτίμησα ιδιαίτερα οι Βρετανοί (53%) και οι Γάλλοι (46%), ταξίδια για επίσκεψη σε μέλη της οικογένειας έκαναν περισσότεροι Βρετανοί (40%) και οι Γάλλοι ξεχώρισαν για το μεγαλύτερο ποσοστό τους συγκριτικά με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους στα οικογενειακά ταξίδια (35%).

Οι ρομαντικές διακοπές κυμαίνονται στα ίδια περίπου επίπεδα για τις αγορές Βρετανίας, Γερμανίας, Γαλλίας, με ποσοστά από 23% έως 26%.

Κατά μέσο όρο, οι 3 αγορές ταξιδιωτών πραγματοποίησαν διακοπές διάρκειας άνω των 9 ημερών, με τους Γάλλους να σημειώνουν το μεγαλύτερο μέσο όρο (10,2 ημέρες) και τους Βρετανούς το μικρότερο (7,9 ημέρες).

Έξι στους 10 ταξιδιώτες από αυτές τις χώρες επέλεξαν διαμονή σε ξενοδοχείο. Οι Γάλλοι είχαν το μικρότερο ποσοστό προτίμησης σε ξενοδοχείο (51%) και το υψηλότερο σε εναλλακτικό κατάλυμα (17%) ενώ οι Βρετανοί και οι Γερμανοί προτιμούν πολύ περισσότερο τα ξενοδοχεία (67% και 66% αντίστοιχα).

Βρετανοί και Γερμανοί πραγματοποιούν το μεγαλύτερο ποσοστό των ταξιδιωτικών δαπανών στα ξενοδοχεία (31%, έναντι 22% των Γάλλων).

Το 72% των Γερμανών, το 68% των Βρετανών και το 56% των Γάλλων ταξίδεψε στο εξωτερικό.

Σε επίπεδο δραστηριοτήτων στις διακοπές, οι Γερμανοί και οι Γάλλοι επιθυμούν πρωτόγνωρες εμπειρίες ζωής, ενώ οι Βρετανοί πολιτιστικές εμπειρίες. Επιπλέον, οι Γερμανοί επιζητούν να έχουν την αίσθηση ότι κάποιος φροντίζει για εκείνους κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Ως κυριότερους παράγοντες επιλογής προορισμού, οι βρετανοί προκρίνουν τις καλύτερες προσφορές και το καλύτερο value, οι Γερμανοί τις δραστηριότητες στην ύπαιθρο και Γάλλοι την οικογενειακή διασκέδαση.

Οι βρετανοί τείνουν να αναζητούν προσφορές πριν λάβουν απόφαση για κράτηση, όμως πληροφορούνται και από κριτικές και πειστικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο. Οι Γερμανοί δηλώνουν ότι οι κριτικές και οι πληροφορίες για έναν προορισμό επηρεάζουν την απόφαση κράτησης, και σε δεύτερο ρόλο οι προσφορές. Οι Γάλλοι προτιμούν να συμβουλεύονται άτομα που έχουν ήδη ταξιδέψει στον προορισμό αλλά και οι κριτικές παραμένουν ο νουμερο 1 παράγοντας για την απόφαση κράτησης.

 

πηγή: tornos news

- Advertisement -spot_img

Τελευταία Νέα

Κέρκυρα: Το Σάββατο 20 Απριλίου ξεκινά τη λειτουργία του το Ιταλικό Λούνα Παρκ!

Έρχεται στην Κέρκυρα το Ιταλικό Λούνα Παρκ. Πιο συγκεκριμένα, το Λούνα Παρκ θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το Σάββατο 20...
- Advertisement -spot_img

Περισσότερες ειδήσεις σαν και αυτές

- Advertisement -spot_img