Ακολουθήστε το Start Media στο Google News! 

Ταυτόχρονα, οι ταξιδιώτες παρουσιάζουν θετική στάση έναντι της τεχνολογίας και προθυμία να μοιραστούν δεδομένα υγείας, ώστε να μπορέσουν να ταξιδέψουν ξανά.

Συγκεκριμένα, όταν ερωτήθηκαν σχετικά με την  δεκτικότητα να μοιράζονται προσωπικά δεδομένα υγείας, τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν:

  • Το 93% των ταξιδιωτών θα ήταν πρόθυμο να παράσχει προσωπικά δεδομένα για την αποτελεσματική χρήση ψηφιακών διαβατηρίων υγείας ή πιστοποιητικών, μικρή αύξηση από 91% που ήταν τον Φεβρουάριο του 2021
  • Σχεδόν οι μισοί (48%) των ταξιδιωτών, που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, θα ήταν πρόθυμοι να παράσχουν τα στοιχεία υγείας τους για να επισκεφτούν ένα συνέδριο ή εκδήλωση, ενώ το 36% των ταξιδιωτών αναψυχής θα ήταν πρόθυμοι για μια εκδρομή ή δραστηριότητα στον προορισμό.

Όταν ρωτήθηκαν ποια  τεχνολογία θα αυξήσει την εμπιστοσύνη για να ταξιδέψουν τους επόμενους 12 μήνες , οι λύσεις για κινητά εξακολουθούν να είναι οι πιο δημοφιλείς, με τις κορυφαίες τεχνολογίες να περιλαμβάνουν:

  • Εφαρμογές για κινητά που παρέχουν ειδοποιήσεις ανά ταξίδι (44%)
  • Check-in αυτοεξυπηρέτησης (41%)
  • Πληρωμές μέσω κινητού χωρίς επαφή (π.χ. Apple ή Google Pay, Paypal, Venmo) (41%)
  • Αυτοματοποιημένες και ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης (40%)

Οι εφαρμογές για κινητά και η τεχνολογία ανέπαφων έχουν παραμείνει κορυφαίες τεχνολογίες και στις τρεις μελέτες, με την προσθήκη αυτοματοποιημένων και ευέλικτων πολιτικών ακύρωσης σε αυτήν την τελευταία έρευνα.

Η έρευνα είναι η τρίτη σε μια σειρά ερευνών για τα συναισθήματα των ταξιδιωτών, όπου η Amadeus πραγματοποιεί ένα τακτικό σημείο ελέγχου σχετικά με το κλίμα και τις ανησυχίες των ταξιδιωτών για να βοηθήσει τη βιομηχανία να επανεκιννήσει τα ταξίδια με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Τόσο η  έρευνα Rethink Travel  (Σεπτέμβριος 2020) όσο και η  έρευνα Rebuild Travel Digital Health  (Φεβρουάριος 2021) αποκάλυψαν πώς η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών και η Amadeus επανεξέτασε αυτήν την ερώτηση για να δει πώς έχει αλλάξει η εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών από τον Σεπτέμβριο του 2020.

Το  97% των ταξιδιωτών λέει τώρα ότι η τεχνολογία θα αυξήσει την εμπιστοσύνη του στα ταξίδια, από 91% τον Φεβρουάριο του 2021 και 84% τον Σεπτέμβριο του 2020 , δείχνοντας μια αυξανόμενη αίσθηση εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών στην τεχνολογία.

Κατά την εξέταση του μέλλοντος των ταξιδιών και της βιωσιμότητας, η έρευνα έδειξε ποιες λύσεις πιστεύουν οι ταξιδιώτες ότι μπορούν να βοηθήσουν τη βιομηχανία να γίνει πιο βιώσιμη μακροπρόθεσμα .

Τα αποτελέσματα έδειξαν:

  • Σχεδόν οι μισοί (46%) των ταξιδιωτών δήλωσαν μεγαλύτερη διαθεσιμότητα πράσινων τρόπων μεταφοράς, π.χ. ηλεκτρικά αεροπλάνα ή τρένα
  • Ένα παρόμοιο ποσοστό (44%) πιστεύει ότι η βελτίωση του κόστους των βιώσιμων ταξιδιών θα ήταν επωφελής
  • Το 41% ​​δήλωσε ότι η διαφάνεια γύρω από τις πολιτικές βιωσιμότητας των ταξιδιωτικών εταιρειών θα βοηθούσε.

Αν και η δεκτικότητα για ταξίδια το επόμενο έτος είναι υψηλή, η ταξιδιωτική βιομηχανία πρέπει να εξετάσει πώς να ανταποκριθεί στις μεταβαλλόμενες ανησυχίες των ταξιδιωτών καθώς το ταξιδιωτικό περιβάλλον συνεχίζει να προσαρμόζεται.

Οι  τρεις βασικές ανησυχίες που έχουν οι ταξιδιώτες  είναι:

  • Φόβοι μήπως κολλήσουν COVID-19 ενώ ταξιδεύουν (41%)
  • Αυτο-απομόνωση ή καραντίνα πριν και μετά το ταξίδι (41%)
  • Αλλαγή περιορισμών με αποτέλεσμα ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής (37%)

Σε σύγκριση με τις προηγούμενες μελέτες, οι φόβοι για τη μόλυνση από τον ιό παραμένουν κορυφαία ανησυχία για τους ταξιδιώτες, παράλληλα με την απομόνωση ή την καραντίνα.

Ο Decius Valmorbida, επικεφαλής του τομέα Ταξιδίων της Amadeus, λέει:  «Η ταξιδιωτική βιομηχανία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει πολλές προκλήσεις υπό το πρίσμα του COVID-19, αλλά βλέπουμε να γίνονται θετικά βήματα καθώς οι περιορισμοί αίρονται και οι εξελίξεις στα ψηφιακά πιστοποιητικά υγείας συνεχίζονται σε όλο τον κόσμο. Αυτή η έρευνα δείχνει ότι η όρεξη για ταξίδια συνεχίζει να αυξάνεται και ότι οι ταξιδιώτες ανυπομονούν για εξελίξεις σε τομείς όπως η τεχνολογία χωρίς επαφή, η ψηφιακή υγεία και τα βιώσιμα ταξίδια. Τώρα είναι η ώρα να ακούσουμε ακόμη πιο προσεκτικά τις ανάγκες των ταξιδιωτών, ώστε να μπορέσουμε να ξαναχτίσουμε τη βιομηχανία μας με τρόπο που να είναι πιο εστιασμένος στους ταξιδιώτες, πιο ανθεκτικός και βιώσιμος».

Ο Francisco Pérez-Lozao Rüter, επικεφαλής του τομέα Φιλοξενίας της Amadeus, σχολιάζει:  «Αυτή η σειρά τριών ερευνών ανέδειξε τον ουσιαστικό ρόλο που πρέπει να διαδραματίσουν τόσο η τεχνολογία, όσο και τα δεδομένα στην ανάκαμψη της βιομηχανίας μας και στην αύξηση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών. Ειδικά στη Φιλοξενία βλέπουμε πώς οι πελάτες των ξενοδοχείων μας εφαρμόζουν λύσεις που συμπληρώνουν και εξορθολογίζουν τις εμπειρίες, χωρίς να χάνουν την ανθρώπινη επαφή, ενώ χρησιμοποιούν δεδομένα για καλύτερη προετοιμασία για τις απαιτήσεις των επισκεπτών. Στην Amadeus δεσμευόμαστε να ξαναχτίσουμε μια καλύτερη βιομηχανία και να συνεργαστούμε στενά με τους πελάτες μας για να παράσχουμε τα εργαλεία για να το πετύχουμε».

Πηγή : money-tourism.gr