Σύμφωνα με την έρευνα, η οποία στηρίζεται σε στοιχεία των εταιριών Expedia, Hotels.com και Vrbo, που ανήκουν στον όμιλο Expedia, οι ταινίες και οι τηλεοπτικές σειρές γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς ως πηγές ταξιδιωτικής έμπνευσης (22%), καλύπτοντας τη διαφορά από την πιο δημοφιλή πηγή, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (30%). Επιπλέον, η μικρή οθόνη θεωρείται πλέον ισότιμη με τις συστάσεις από φίλους και μέλη της οικογένειας για τον προορισμό διακοπών.

“Βλέπουμε μια αύξηση στα ταξίδια σε πολιτιστικές πρωτεύουσες, ένα νέο κύμα ενδιαφέροντος για τα καταφύγια ευεξίας και μια αύξηση της ζήτησης για υπαίθριους προορισμούς πέρα από παραλίες και βουνά”, λέει ο Jon Gieselman, πρόεδρος της Expedia Brands.

Πλήρες comeback για τις πολιτιστικές πόλεις

Τα εθνικά πάρκα και οι υπαίθριοι χώροι έζησαν μεγάλες στιγμές τα τελευταία δύο χρόνια. Τώρα, ήρθε η ώρα για την επιστροφή των πόλεων. Με βάση τη ζήτηση των ταξιδιωτών, οι περισσότερες από τις πόλεις που βλέπουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις είναι όλες πλούσιες σε πολιτισμό, όπου οι καλλιτεχνικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις επανέρχονται σε πλήρη εξέλιξη.

 

Αυτές είναι οι πιο περιζήτητες πόλεις:

Εδιμβούργο, Σκωτία
Λισαβόνα, Πορτογαλία
Τόκιο, Ιαπωνία
Δουβλίνο, Ιρλανδία
Νέα Υόρκη, ΗΠΑ
Σίδνεϊ, Αυστραλία
Ντουμπάι, ΗΑΕ
Μόντρεαλ, Καναδάς
Μόναχο, Γερμανία
Μπανγκόκ, Ταϊλάνδη

“Superstars” τα ξενοδοχεία τριών αστέρων

Οι ταξιδιώτες αναζητούν πιο έξυπνους τρόπους για να δουν τον κόσμο, χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση. Στον Καναδά, το 41% των ταξιδιωτών παραδέχονται ότι ενδιαφέρονται περισσότερο από ποτέ για την αξία των χρημάτων τους. Τα στοιχεία της Hotels.com δείχνουν ότι το ενδιαφέρον για ξενοδοχεία τριών αστέρων έχει αυξηθεί περισσότερο από 20% παγκοσμίως.

Το 2023, το 28% των Καναδών ταξιδιωτών σχεδιάζει να μείνει σε ξενοδοχεία 1-3 αστέρων και το 40% σκοπεύουν να κάνουν κράτηση σε καταλύματα που θα περιλαμβάνουν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως προϊόντα περιποίησης ή δωρεάν πρωινό. Ωστόσο, το ένα τρίτο θα προτιμούσε για τη διαμονή του καταλύματα τριών αστέρων παρά να ξοδέψει χρήματα σε πολυτελή διαμονή. Λιγότερα αστέρια δεν σημαίνουν απαραίτητα χαμηλότερα standards, καθώς μια σειρά από 3άστερα ξενοδοχεία σε διάφορες περιοχές στον κόσμο, όπως το Una Vida στο Μεξικό ή το Mama Shelter στο Παρίσι, εξακολουθούν να προσφέρουν εξαιρετικές ανέσεις, κομψούς εσωτερικούς χώρους και μοναδική ατμόσφαιρα.

Νέο “κύμα” ευεξίας

Σχεδόν οι μισοί (45%) από τους ταξιδιώτες είναι πιο “ανοιχτοί” σε διαλείμματα ευεξίας από ποτέ, αλλά αναζητούν νέες ταξιδιωτικές αποδράσεις ευεξίας. Για να κατακτήσουν αυτή την αφυπνισμένη αγορά, μια σειρά από ξενοδοχεία καινοτομούν και προσφέρουν προηγμένα προγράμματα αναζωογόνησης και πρακτικές δραστηριότητες, που ενθαρρύνουν τους ταξιδιώτες να αποκτήσουν μεγαλύτερη επαφή με
τη φύση. Όσο πιο ιδιόρρυθμη είναι η δραστηριότητα τόσο το καλύτερο, όπως για παράδειγμα ένα μπάνιο στο δάσος ή η συγκομιδή φρούτων.

ΠΗΓΗ: moneytourism