Σύμφωνα με τα ευρήματα του τεχνολογικού “γίγαντα”, το 38% των ταξιδιωτών αναψυχής που ταξιδεύουν διεθνώς από τις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία και την Ιταλία δηλώνουν ότι τώρα είναι πιο πιθανό από ποτέ άλλοτε να σχεδιάσουν ή να κάνουν κράτηση για ένα “ταξίδι που υλοποιείται μία φορά στη ζωή”.

Το 40% των ταξιδιωτών από αυτές τις χώρες δηλώνουν επίσης ότι πρέπει τώρα να επενδύσουν περισσότερο χρόνο και προσπάθεια σε ταξίδια αναψυχής απ’ ό,τι πριν από την πανδημία.

Επίσης, σε σύγκριση με την περίοδο πριν από την πανδημία, οι καταναλωτές δηλώνουν ότι είναι πιο “ανοιχτοί” στα μικτά ταξίδια, τα ταξίδια που συνδυάζουν επαγγελματικές υποχρεώσεις και αναψυχή, με το 74% των εταιρικών ταξιδιωτών να δηλώνουν ότι βρίσκουν την ιδέα ελκυστική.

Σύμφωνα με τη Google, το 50% των ταξιδιωτών έχει ήδη πραγματοποιήσει ένα μικτό ταξίδι, ενώ για όσους δεν το έχουν κάνει, το 37% σχεδιάζει να το πράξει.

Το 33% των εταιρικών ταξιδιωτών δηλώνουν ότι θα είχαν κίνητρο να κάνουν ένα μικτό ταξίδι, καθώς καθιστά τα επαγγελματικά ταξίδια πιο διασκεδαστικά, ενώ το 33% δηλώνει ότι τους δίνει την ευκαιρία να γνωρίσουν μέρη που διαφορετικά δεν θα επισκέπτονταν.

Ψηφιακά σημεία επαφής

Σύμφωνα με την έκθεση, το 68% των επαγγελματιών ταξιδιωτών κλείνουν τουλάχιστον μέρος του ταξιδιού τους μόνοι τους και από αυτούς που το κάνουν, το 62% κάνει κράτηση online.

Το 68% των εταιρικών ταξιδιωτών που κλείνουν τα ταξίδια τους οι ίδιοι, δηλώνουν ότι έχουν μια συγκεκριμένη επωνυμία στο μυαλό τους πριν ξεκινήσουν την έρευνα, και το 89% κάνουν κράτηση με την εν λόγω επωνυμία.

Για τους ταξιδιώτες αναψυχής, το 90% δηλώνει ότι τα ψηφιακά σημεία επαφής έχουν αντίκτυπο στις αποφάσεις τους για τον ταξιδιωτικό πάροχο. Το 53% αναμένει από τις ταξιδιωτικές εταιρίες να παρέχουν μια υπηρεσία που θα τους βοηθήσει να περιηγηθούν στους κινδύνους και τις αβεβαιότητες των ταξιδιωτών αναψυχής, ενώ το 41% αναφέρει ότι η εμπιστοσύνη στους ταξιδιωτικούς παρόχους αποτελεί σημαντικό παράγοντα επιλογής.

ΠΗΓΗ: moneytourism