Από την Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών (Τμήμα Συγκοινωνιών, Κυκλοφορίας & Αδειών Μεταφορών) ανακοινώνεται

Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων Νήσων προβαίνει σε καταγραφή οχημάτων των μονίμων κατοίκων του Ιστορικού Κέντρου της  Πόλης Κέρκυρας. Τα στατιστικά στοιχεία της καταγραφής θα χρησιμοποιηθούν ως υπόβαθρο για την εκπόνηση μελέτης επίλυσης του κυκλοφοριακού ζητήματος.

 

Κατόπιν αυτών παρακαλούμε τους μόνιμους κατοίκους του Ιστορικού Κέντρου, όπως αυτό περικλείεται από τις οδούς Αρσενίου, Καποδιστρίου, Ακαδημίας, Ναπολέοντος Ζαμπέλη, Πλατεία Ιονίου Βουλής, Στέφανου Παδοβά, Σταματίου Δεσύλλα, Λοχαγού Βλάικου, Ελευθ. Βενιζέλου, Κων/νου Ζαβιτσιάνου, Δονζελότ και Αρσενίου, να αποστείλουν στο e-mail: monimoi_katoikoi@corfu.gov.gr τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

 

α) Αίτηση – υπεύθυνη δήλωση συμπληρωμένη (εύρεση .αρχείου στην ιστοσελίδα του Δήμου www.corfu.gr)

β) Αντίγραφο του δελτίου ταυτότητας

γ) Απόσπασμα του τελευταίου Ε1 (πιν.1 στοιχεία φορολογούμενου και

πιν. 5.1  α & γ, όπου αναγράφεται η μόνιμη κατοικία και τα ιδιόκτητα οχήματα)

 

Για πληροφορίες παρακαλούμε να απευθύνεστε στο τηλ. 2661364609

 

Σημειωση : Λόγω covid19 ΔΕΝ θα παραλαμβάνονται αιτήσεις με φυσική παρουσία αλλά ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά.