Μόνο με αυτή τη φράση θα μπορούσε κανείς να χαρακτηρίσει τις απεγνωσμένες προσπάθειες του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων να καλυφθεί πίσω από την αναλγησία και την αδιαφορία της Περιφερειακή του Αρχής για τα όσα θα έκανε , αλλά δεν έκανε….
Στο περιστατικό, ο λαγός προσπαθεί να κρυφτεί, την ώρα που τον κυνηγάνε, μέσα στις φτέρες. Αλλά ξεχνά και βόσκει μέσα σ’ αυτές και δυστυχώς για αυτόν γίνεται αντιληπτός…
Έτσι και ο Περιφερειάρχης περίτρανα ρωτά που είναι το Μουσείο Γιαλλινά; Και αποκαλύπτεται…
Να του θυμίσουμε πως μπορεί ο ίδιος όταν ήρθε στην Κέρκυρα, να μην επισκέφθηκε κανένα από τα ιστορικά αξιοθέατα του νησιού, εντούτοις, από το 2010  όταν εκλάπησαν πίνακες από την οικία  Γιαλλινά, του σημαντικού επτανήσιου ζωγράφου Άγγελου Γιαλλινά (1857-1939), ξεκίνησαν όλες οι προσπάθειες της αναστήλωσης του κτιρίου το οποίο ακόμη και σήμερα βρίσκεται υπό κατάρρευση, παρότι από το 2017 εγκρίθηκε η Προγραμματική  Σύμβαση (προϋπολογισμού 5.070 εκ €), (βασιζόμενη σε ώριμη μελέτη που προϋπήρχε), μεταξύ του Υπουργείου Πολιτισμού, του Δήμου Κέρκυρας, της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και του Ιδρύματος Γιαλλινά, για την υλοποίηση της Πράξης «Αποκατάσταση και επανάχρηση διατηρητέου κτιρίου Πινακοθήκης Άγγελου Γιαλλινά» και της υποβολής πρότασης χρηματοδότησης της,
Έκτοτε δεν έγινε δυστυχώς τίποτε…
Βεβαίως, η φήμη του σημαντικού επτανήσιου ζωγράφου Άγγελου Γιαλλινά, δεν περιορίστηκε όλα αυτά τα χρόνια στην αδιαφορία του κ. Γαλιατσάτου για την ανάδειξη της Κέρκυρας……
Άπειρα είναι τα δημοσιεύματα που αναφέρονται στην οικία του Άγγελου Γιαλλινά, σε Ελλάδα και Ευρώπη, που προτρέπουν τους επισκέπτες της Κέρκυρας να δουν  το αρχοντικό του Κερκυραίου υδατογράφου Άγγελου Γιαλλινά, που το 1992 λειτούργησε ως πινακοθήκη, ενός ζωγράφου διεθνούς ακτινοβολίας, καθώς, τα έργα του έχουν αποκτήσει ευρωπαϊκή φήμη…
Ας μη κρίνει λοιπόν την προσπάθεια των Ελλήνων Ευρωβουλευτών να αναδείξουν την Ελλάδα και τη ιστορία της, δη εμού της ιδίας που επί δεκαπέντε συνεχή χρόνια ως Ευρωβουλευτής και Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ήμουν κοντά στο Ιόνιο και το μεγάλο πολιτισμικό πλούτο των νησιών του.
Ο καθένας κρίνεται για το έργο του.
Μπορεί λοιπόν ο κ. Γαλιατσάτος να μην έχει γνώση της Κέρκυρας, και να μην ζει τον πολιτισμό της όπως το αποδεικνύει περίτρανα, ο θεσμός  όμως που εκπροσωπεί θα πρέπει να τον καταστήσει υπεύθυνο, έστω και την ύστατη στιγμή, πριν αποχωρήσει από το νησί!!!