Με ανακοίνωσή της η Λαϊκή Συσπείρωση του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας αναφέρει μεταξύ άλλων:

Οι εικόνες ερημοποίησης στη Λαϊκή, με πολλά καταστήματα κλειστά αλλά και λιγοστή κίνηση κόσμου, αποδεικνύουν τις μεγάλες δυσκολίες διαβίωσης που υπάρχουν σε μεγάλη μερίδα των λαϊκών νοικοκυριών αλλά και των πωλητών που στεγάζονται εκεί. Τα ενοίκια που καλούνται να πληρώνουν στο Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας είναι τεράστια και δυσβάσταχτα, εμποδίζοντας και την μείωση στις τιμές των προϊόντων, προσφέροντας έστω μια κάποια ανακούφιση.

Ταυτόχρονα η έλλειψη χώρου στάθμευσης (ιδίως μετά το  κλείσιμο του χώρου στάθμευσης στις παρυφές του νέου φρουρίου από το Δήμο και την Εφορεία Αρχαιοτήτων), δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο τη πρόσβαση και προσέλευση κόσμου στη Λαϊκή.

Επιπλέον συνθήκες που θέτουν σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία -των πωλητών αλλά και των επισκεπτών- επικρατούν τόσο στα αποχωρητήρια (λιμνάζοντα νερά, ακαθαρσίες και γενικώς ελλιπής καθαριότητα), όσο και σε απορίμματα που στοιβάζονται σε παράπλευρους χώρους (και δεν προέρχονται από τα εναπομείνοντα καταστήματα).

 

Ερωτάται η Δημοτική Αρχή, τι μέτρα θα πάρει για:

  • Τη μείωση των ενοικίων των καταστημάτων.
  • Εξεύρεση λύσης ώστε να διευκολυνθεί η πρόσβαση στη Λαϊκή και με χώρο στάθμευσης.
  • Για τη διασφάλιση της υγιεινής και ασφάλειας όλων των χώρων της Λαϊκής.

Στις 27 Δεκέμβρη  2022 με απόφαση της Δημάρχου, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, ιδιωτική εταιρεία με την Επωνυμία « Αναβάθμιση-Οικονομικές Τεχνικές Λύσεις  Α.Ε.», ανέλαβε το έργο με τίτλο ¨Προσαρμογή των οικονομικών και διοικητικών λειτουργιών του φορέα για την ομαλή μετάβαση στο νέο θεσμικό πλαίσιο, ως αυτό ορίζεται με το Π.Δ. 54/2008, τα διεθνή (IPSAS) και ευρωπαϊκά λογιστικά πρότυπα του δημόσιου τομέα (EPSAS)”.

Με την ανάθεση αυτή η Δημοτική αρχή :

  • Απαξιώνει και υποβαθμίζει τις ικανότητες και τις δυνατότητες του προσωπικού από το οποίο στελεχώνεται η οικονομική υπηρεσία.
  • Αναθέτει την κατάρτιση (σύμφωνα με τα νέα πρότυπα) σε ιδιώτη, όταν θα μπορούσαν υπάλληλοι των οικονομικών υπηρεσιών να παρακολουθήσουν σχετικά σεμινάρια με έξοδα του Δήμου (πολύ κάτω από τα 17.000,00 ευρώ που θα κοστίσει η ανάθεση σε ιδιώτη), αποφεύγοντας έτσι να διεκδικήσει και προσλήψεις μόνιμου προσωπικού που είναι αναγκαίο για την εύρυθμη λειτουργία των οικονομικών υπηρεσιών.
  • Ανοίγει το δρόμο προς την ιδιωτικοποίηση μιας ακόμα υπηρεσίας του Δήμου, ίσως μάλιστα της πιο καίριας για τη διαχείριση του δημόσιου χρήματος.

Ερωτάται  η Δημοτική Αρχή :

  • Ποιοι λόγοι την οδήγησαν να αναθέσει σε ιδιώτη την κατάρτιση του προσωπικού της οικονομικής υπηρεσίας και δεν το έλυσε το ζήτημα με ίδιους πόρους;
  • Υπέγραψε τη σύμβαση με τον ιδιώτη και αν όχι, σκοπεύει να σταματήσει αυτή τη διαδικασία ;
  • Σκοπεύει να προχωρήσει σε απαίτηση και διεκδίκηση πρόσληψης μόνιμου προσωπικού στην οικονομική υπηρεσία του Δήμου αλλά και σε μια σειρά άλλες υπηρεσίες (τεχνικές, πρασίνου, καθαριότητας κλπ) που δυσκολεύονται να προσφέρουν έργο λόγω της τεράστιας έλλειψης προσωπικού;