Start Media TV | Ράδιο Κέρκυρα 100,1

24 Απριλίου 2024
17.9 C
Corfu

Κρουαζιέρα | Όλες οι τελευταίες τάσεις εν όψει 2018

Διαβάστε ακόμα

Εννέα στους δέκα Αμερικανούς ταξιδιώτες κρουαζιέρας δήλωσαν ότι θα ξανακάνουν κρουαζιέρα «πιθανόν ή σίγουρα», με το εισόδημα να παίζει μικρό ρόλο στην επιλογή αυτού του είδους διακοπών. Η κρουαζιέρα αποκτά πιστό κοινό ταξιδιωτών, με τα τουριστικά γραφεία να αποτελούν το βασικό δίαυλο κράτησης.

Ακολουθήστε το Start Media στο Google News! 

Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έκθεση της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας, CLIA για τις τάσεις στα ταξίδια κρουαζιέρας το 2018. Η έκθεση βασίζεται σε έρευνα που διενεργήθηκε σε δείγμα 792 τουριστών κρουαζιέρας και 813 ταξιδιωτών που δεν επιλέγουν την κρουαζιέρα ως πρώτη επιλογή διακοπών, εκ των οποίων το 90% προέρχεται από τις ΗΠΑ και το 10% από τον Καναδά.

Δείτε τις τάσεις όπως διαμορφώνονται για τη νέα χρονιά…

Το 66% των ταξιδιωτών που έχουν ως πρώτη επιλογή την κρουαζιέρα είχαν ετήσια εισοδήματα μικρότερα των 100.000 δολαρίων, εκ των οποίων το 70% άνω των 200.000 δολαρίων. To ένα τρίτο των τουριστών κρουαζιέρας (33%) έχουν μέσο ετήσιο εισόδημα, ανά νοικοκυριό, μικρότερο από 80.000 δολάρια και το 50% τουλάχιστον 100.000 δολάρια.

Οι Millennials αναζητούν πολυτελείς κρουαζιέρες με ρυθμούς ρεκόρ, με το ένα τέταρτο σχεδόν (24%) να έχουν κάνει πολυτελή κρουαζιέρα την περασμένη 3ετία.

Οι Millennials που θα κάνουν σίγουρα κράτηση κρουαζιέρας στις επόμενες διακοπές τους ανέβηκε από 63% το 2017 στο 70% φέτος.

Τα ταξίδια κρουαζιέρας με φίλους ήταν κορυφαία τάση στα ταξίδια κρουαζιέρας το 2017. Οι ταξιδιώτες που κάνουν κρουαζιέρα τείνουν κατά 40% περισσότερο από τους ταξιδιώτες ξηράς να ταξιδεύουν με φίλους, συντρόφους ή παιδιά. Το 2017 περισσότεροι ταξιδιώτες έκαναν διακοπές με κύριο στόχο να περάσουν χρόνο με την οικογένεια σε σχέση με το 2016.

Οι τουρίστες κρουαζιέρας είναι πιστό κοινό με πάνω από τους μισούς (58%) να θεωρούν αυτόν τον τύπο διακοπών τον ιδανικότερο, ποσοστό σταθερό σε σχέση με πέρυσι.

Οι κρουαζιέρες ποταμών έχουν υψηλό ποσοστό ικανοποίησης για το 81% των ταξιδιωτών και θαλάσσης για το 73%. Ακολουθούν τα ξενοδοχεία και resort (62%).

Κατά μέσο όρο, το 41% των ταξιδιωτών κρουαζιέρας ανέφεραν ότι ενδιαφέρον για υπηρεσίες που απευθύνονται στα παιδιά, όπως babysitting και προγράμματα για παιδιά και εφήβους. Μόλις το 13% όμως κάνουν χρήση των υπηρεσιών αυτών.

Μόνο το 32% επιθυμεί διασκέδαση στο πλοίο όμως περισσότεροι από τους διπλάσιους (70%) διασκεδάζουν στο πλοίο. Η διασκέδαση, όπως τα σόου, τα μιούζικα και οι κωμωδίες, είναι το χαρακτηριστικό κρουαζιέρας στο οποίο συμμετέχουν περισσότερο οι επιβάτες.

Οι Millennials λατρεύουν να δοκιμάζουν νέα πράγματα και νέες γεύσεις στα ταξίδια κρουαζιέρας. Τείνουν όλο και περισσότερο –όλες οι ηλικίες εκτός από τους Gen X- να επιστρέφουν σε προορισμούς που επισκέφθηκαν για πρώτη φορά με κρουαζιέρα.

Τα τουριστικά γραφεία παίζουν τον καθοριστικότερο ρόλο στην έμπνευση για ταξίδια κρουαζιέρας, στον προγραμματισμό διακοπών και στη διαδικασία λήψης απόφασης για κρουαζιέρα. Οι ταξιδιώτες που επιλέγουν κρουαζιέρα χρησιμοποιούν σε διπλάσιο βαθμό τουριστικό γραφείο για την κράτηση (70%) σε σχέση με τους ταξιδιώτες που προτιμούν άλλο είδος διακοπών (37%).

πηγή:  tornosnews.gr

- Advertisement -spot_img

Τελευταία Νέα

Συνάντηση εργασίας Γ. Ζήκου-Χ. Αλαμάνου για εκπαιδευτικά θέματα

Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Π.Ε Κέρκυρας μεταξύ του Εντεταλμένου Συμβούλου Υγείας και Παιδείας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων...
- Advertisement -spot_img

Περισσότερες ειδήσεις σαν και αυτές

- Advertisement -spot_img