Μπορεί να μην γνωρίζετε πολλούς ανθρώπους που ήταν ενήλικες το 1954, αλλά αν γνωρίζετε, αξιοποιήστε στο έπακρο την εντυπωσιακή μακροζωία τους και συγκρίνετε το γενικό τους μέγεθος και το ανάστημά τους δίπλα σε έναν 18χρονο σήμερα με ιμάντες, καλοθρεμμένο.
Αν όλα τα πράγματα είναι ίσα, πιθανότατα θα παρατηρήσετε ότι οι άνθρωποι αυτές τις μέρες είναι αρκετά μεγαλύτεροι — ψηλότεροι, με φαρδύτερους ώμους και φαρδύτερους γοφούς.
Αλλά το Boeing 737 — το οποίο έχει πλάτος ατράκτου 148 ίντσες (3,76 μέτρα), όπως και το 707 — εξακολουθεί να χωράει έξι άτομα σε κάθε σειρά.
Δεν είναι περίεργο που τα αεροπλάνα φαίνονται πιο στενά σήμερα, ακόμη και τα ελαφρώς φαρδύτερα Airbus A320, που τείνουν να προσφέρουν θέσεις 18″ ή το A220 (σχεδιασμένο από τη Bombardier ως Σειρά C), που προσφέρει 19″.
Κορυφή: Ένα Boeing 707, το πρώτο αεροσκάφος της εταιρείας κατασκευής αεροσκαφών. Κάτω: Ένα Boeing 737-800 στο Ανόβερο, Γερμανία, το 2013.

Κορυφή: Ένα Boeing 707, το πρώτο αεροσκάφος της εταιρείας κατασκευής αεροσκαφών. Κάτω: Ένα Boeing 737-800 στο Ανόβερο, Γερμανία, το 2013.
Getty Images, Getty Images
Αλλά τι θα γινόταν αν αυτά τα μονόκλιτα αεροπλάνα ήταν απλώς μεγαλύτερα; Αυτή είναι μια ερώτηση που θέτει η εταιρεία συμβούλων εσωτερικού αεροσκάφους LIFT Aero Design με μια ιδέα που ονομάζεται Paradym.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Daniel Baron και ο συνεργάτης σχεδιασμού Aaron Yong δηλώνουν αναζωογονητικά ότι η Paradym χρειάζεται πραγματικά ένα νέο παράδειγμα: ευρύτερα αεροπλάνα.
«Το Paradym είναι μια ιδέα διαμόρφωσης για την επόμενη γενιά αεροσκαφών μονού διαδρόμου», λέει ο Baron στο CNN.
«Υιοθετεί ένα υψηλότερο επίπεδο άνεσης στην οικονομική θέση χρησιμοποιώντας φαρδιά τριπλά καθίσματα. Αυτό που είναι εντελώς διαφορετικό είναι η ιδέα ενός νέου αεροσκάφους μονού διαδρόμου που είναι σημαντικά ευρύτερο από τις σημερινές οικογένειες 737 ή A320.
“Κάθε σειρά στο Paradym θα είχε φαρδιά τριπλά καθίσματα, με 20 ίντσες μεταξύ των υποβραχιόνων αντί για τα σημερινά 17-18. Κάθε σειρά θα είχε επίσης δύο υποβραχιόνια μεταξύ των καθισμάτων αντί για ένα.”
Η ιδέα θα επέτρεπε στις αεροπορικές εταιρείες να τροποποιήσουν αυτές τις τρεις θέσεις για να προσφέρουν διαφορετικά επίπεδα υπηρεσιών ανάλογα με τη ζήτηση, συμπεριλαμβανομένης της οικονομίας και της οικονομίας υψηλής ποιότητας. Υπάρχει επίσης μια επιλογή σε επίπεδη θέση.

Αλλαγή των αναγκών των ταξιδιωτών

Η LIFT θέτει το ερώτημα σε μια ιδιαίτερα κομβική στιγμή, ιδιαίτερα για τα στενόσωμα μονόκλιτα αεροσκάφη που αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος του παγκόσμιου στόλου μικρών έως μεσαίων αποστάσεων και ένα μικρό αλλά αυξανόμενο μέρος των πτήσεων μεγάλων αποστάσεων.
Η Boeing έχει επεκτείνει το πλαίσιο του Boeing 737 της δεκαετίας του 1960 όσο περισσότερο μπορεί με το 737 MAX. Η Airbus γίνεται έτσι με το A320neo εξέλιξη του A320 της δεκαετίας του 1980. Προσθέστε αυτό στις ευκαιρίες για ενέργεια από υδρογόνο, και φαίνεται πιθανό ότι και οι δύο κατασκευαστές αεροπλάνων θα χρειαστεί να κατασκευάσουν ένα εντελώς νέο αεροπλάνο για το επόμενο στενό σώμα τους.
Τώρα είναι η ώρα να μιλήσουμε για να κάνουμε αυτό το αεροπλάνο λίγο πιο φαρδύ.
«Το απλό γεγονός είναι ότι στην εποχή των αυξανόμενων αεροπορικών ναύλων, της δουλειάς-από-σπίτι-για πάντα και της επερχόμενης επανάστασης μετατροπών, οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να επανεφεύρουν τον εαυτό τους για να παραμείνουν σχετικές», υποστηρίζει ο Baron.
Σχετικό περιεχόμενο

Τα σχέδια καμπίνας του αεροπλάνου μπήκαν στη λίστα για τα βραβεία Crystal Cabin 2022

“Ο χώρος στην οικονομική θέση μεγάλων αποστάσεων έχει συρρικνωθεί καθώς περισσότερος χώρος διατίθεται σε premium κατηγορίες για όλο και πιο πολυτελή καθίσματα. Και σε όλο τον κόσμο, οι άνθρωποι μεγαλώνουν προς κάθε κατεύθυνση. Τα πρότυπα πλάτους καθισμάτων του χθες μπορεί να μην επαρκούν πλέον για να διατηρηθούν ελκυστικές οι συχνές πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, ειδικά με τις υπερμακρινές πτήσεις που τώρα εκτείνονται σε 16-20 ώρες.”
Η ιδέα του LIFT Aero Design θα επέτρεπε στις αεροπορικές εταιρείες να προσαρμόσουν το εσωτερικό ενός αεροπλάνου ανάλογα με τη ζήτηση. Αλλά πρώτα, οι κατασκευαστές αεροσκαφών θα πρέπει να αρχίσουν να κατασκευάζουν ευρύτερα αεροπλάνα.

Η ιδέα του LIFT Aero Design θα επέτρεπε στις αεροπορικές εταιρείες να προσαρμόσουν το εσωτερικό ενός αεροπλάνου ανάλογα με τη ζήτηση. Αλλά πρώτα, οι κατασκευαστές αεροσκαφών θα πρέπει να αρχίσουν να κατασκευάζουν ευρύτερα αεροπλάνα.
LIFT Aero Design
Ο Covid-19, επίσης, έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο πολλοί άνθρωποι αντιλαμβάνονται τη δική τους προσωπική «φούσκα» του χώρου, ενώ τα αυξανόμενα ποσοστά αναστάτωσης στο πλοίο από απείθαρχους επιβάτες φαίνεται πιθανό να συνδέονται με το γεγονός ότι οι σειρές καθισμάτων είναι, σε γενικές γραμμές, μερικές ίντσες. πιο κοντά ο ένας στον άλλο από ό,τι ήταν τα προηγούμενα χρόνια, και ότι υπάρχουν περισσότερες θέσεις σε κάθε σειρά.
Όταν το Boeing 777 άρχισε να πετά για πρώτη φορά τη δεκαετία του 1990, σχεδόν όλες οι κύριες αεροπορικές εταιρείες έβαλαν εννέα οικονομικές θέσεις σε κάθε σειρά. Σήμερα, σχεδόν όλοι έχουν 10. Όταν η Boeing σχεδίασε το 787 Dreamliner τη δεκαετία του 2000, διαφήμιζε ένα άνετο πρότυπο καθισμάτων οκτώ πλευρών και μια επιλογή εννέα πλευρών για αερομεταφορείς χαμηλού κόστους — αλλά, στην πραγματικότητα, μόνο η Japan Airlines πήρε το οκτώ όρθια καθίσματα.
Από την άποψη ενός λογιστή αεροπορικών εταιρειών, αυτό είναι λογικό. Η σοφία που λαμβάνεται στον κλάδο των αερομεταφορών — και η συνεχής επιτυχία των αερομεταφορέων χαμηλού κόστους — είναι ότι τυχόν προβλήματα άνεσης επιλύονται με φθηνότερες τιμές εισιτηρίων και ότι πολύ λίγοι επιβάτες επιλέγουν την πτήση τους με οτιδήποτε άλλο εκτός από την τιμή και το πρόγραμμα.

«Μια καμπίνα χωρίς κουρτίνες ή διαχωριστικά»

Οι αεροπορικές εταιρείες, εξηγεί ο Baron, “έχουν πρόσβαση σε εξαιρετικά εξελιγμένο λογισμικό διαχείρισης εσόδων για να προσαρμόσουν τους ναύλους, αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν μπορούν να προσαρμόσουν φυσικά τις θέσεις σε αεροσκάφη πολλαπλών κλάσεων για να καλύψουν τη συνεχώς κυμαινόμενη ζήτηση”.
Ορισμένοι προσπάθησαν, όπως με το είδος του μετατρέψιμου καθίσματος που χρησιμοποιούσαν στο παρελθόν ορισμένοι ευρωπαϊκοί αερομεταφορείς, να δημιουργήσουν μια ευρύτερη κουκέτα για τα μεσαία καθίσματα χωρίς οικονομία σε στυλ Eurobusiness, αλλά αυτό έχει πλέον καταργηθεί σε μεγάλο βαθμό.
Σχετικό περιεχόμενο

Αυτές οι φιλοσοφίες καμπίνας διώροφου αεροπλάνου θα μπορούσαν να είναι το μέλλον των πτήσεων

«Προχωρώντας προς τα εμπρός», λέει ο Baron, «για τις αεροπορικές εταιρείες το κλειδί για βιώσιμη κερδοφορία θα είναι η ικανότητα να προσαρμόσουν ολόκληρη την εμπειρία στις ανάγκες των πελατών».
Αυτά μπορεί να αλλάξουν ακόμη και για το ίδιο άτομο μεταξύ των ταξιδιών: μια πολεμίστρια του δρόμου έχει διαφορετικές ανάγκες εάν είναι σε μια ημερήσια πτήση μιας ώρας στην Ομάχα μόνη της σε αντίθεση με την οικογένειά της που πετάει οκτώ ώρες για διακοπές στην Ευρώπη για διακοπές.
«Βλέπουμε ήδη μια τάση προς αποδεσμοποίηση προϊόντων», λέει ο Aaron Yong του LIFT, αναφερόμενος στις αεροπορικές εταιρείες που πωλούν μεμονωμένα προϊόντα μίνι αναβάθμισης, όπως επιπλέον καθίσματα για τα πόδια, καλύτερα γεύματα, πρόσβαση στο σαλόνι, περισσότερες αποσκευές κ.λπ.
«Το Paradym είναι μια ιδέα διαμόρφωσης για την επόμενη γενιά αεροσκαφών μονού διαδρόμου», λέει ο διευθύνων σύμβουλος της LIFT, Daniel Baron.

«Το Paradym είναι μια ιδέα διαμόρφωσης για την επόμενη γενιά αεροσκαφών μονού διαδρόμου», λέει ο διευθύνων σύμβουλος της LIFT, Daniel Baron.
LIFT Aero Design
“Στο μέλλον, η ζήτηση για ευελιξία στις επιλογές προϊόντων θέσεων και υπηρεσιών εν πτήσει θα αυξηθεί. Σε αυτό το πλαίσιο, το πρωταρχικό πλεονέκτημα του Paradym για τις αεροπορικές εταιρείες είναι η δυνατότητα πώλησης πολλαπλών προϊόντων με ένα μοντέλο καθίσματος σε όλο το αεροσκάφος. Οι πελάτες θα μπορούν να να κάνετε κράτηση για οποιαδήποτε εμπειρία που προσφέρει η αεροπορική εταιρεία, με την αεροπορική εταιρεία να μπορεί να τροποποιεί συνεχώς προκειμένου να βελτιστοποιήσει τη δημιουργία εσόδων για την πτήση, χρησιμοποιώντας κάθε σειρά στο αεροσκάφος, μέχρι την αναχώρηση.”
«Η Paradym οραματίζεται μια καμπίνα χωρίς κουρτίνες ή διαχωριστικά», εξηγεί ο Yong, συγκρίνοντας τα σετ τριών καθισμάτων με σετ τεσσάρων θέσεων ή τετράκλινα.
“Η έννοια των παραδοσιακών τάξεων αντικαθίσταται από προϊόντα. Η αεροπορική εταιρεία θα μπορούσε να πουλήσει οποιαδήποτε σειρά από τη μύτη μέχρι την ουρά ως οικονομικό, premium economy ή/και ένα απλό προϊόν, δηλαδή, ο πελάτης αγοράζει τρεις θέσεις και έχει μια μεγάλη επιφάνεια ύπνου σχεδόν για όσο διάστημα Θα μπορούσε να συνδυαστεί με premium φαγητό, IFE και ανέσεις και να πωληθεί ως «premium economy flat», μια ολοκαίνουργια κατηγορία προϊόντων.”
Αυτό μπορεί να μην ισχύει για τα διάσημα ονόματα με τις σταθερά καθιερωμένες μάρκες τους και τις γνωστές μάρκες τους: Delta One, United Polaris, British Airways Club World και ούτω καθεξής.
Αλλά νέες αεροπορικές εταιρείες ξεκινούν συνεχώς, και συχνά ο παλιός γκαρντ συνειδητοποιεί ότι μπορεί να υπάρχουν πραγματικά οφέλη από τον τρόπο που κάνει τα πράγματα το νέο πλήθος.
Αρκεί, όμως, για μια αλλαγή Paradym;
ΠΗΓΗ: CNN Travel