Το 100% Hotel WorkshopTour – The Premium Edition θα επισκεφθεί για δεύτερη φορά την Κέρκυρα, με σκοπό να εκπαιδεύσει το Ξενοδοχειακό κοινό σε σχέση με τις τελευταίες εξελίξεις στους τομείς της Ξενοδοχειακής Αρχιτεκτονικής, της Εμπειρίας, των Νέων Αγορών αλλά και του Προσωπικού των Ξενοδοχείων.

Με ανανεωμένο format, το οποίο έχει ήδη κλέψει τις εντυπώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, το 100% Hotel WorkshopTour αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον το Σάββατο 22/2 στις 11:00 στο ξενοδοχείο Corfu Palace. Κατά τη διάρκεια του workshop, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν υψηλής τεχνογνωσίας εκπαιδευτικές παρουσιάσεις σχετικά με την Ξενοδοχειακή Αρχιτεκτονική, το Guest Experience, τις Νέες Αγορές και το Προσωπικό Ξενοδοχείου, τις οποίες θα συμπληρώσουν πραγματικά CaseStudies από τις εταιρείες WebHotelier και ScentPlus αλλά και το πρόγραμμα GoogleGrow Greek TourismOnline. Ο συνδυασμός θεωρητικών μοντέλων και πρακτικών παραδειγμάτων του φετινού 100% Hotel WorkshopTour έλαβε στις δύο προηγούμενες στάσεις διθυραμβικές κριτικές, οι οποίες εξήραν τον επιμορφωτικό και αναβαθμισμένο χαρακτήρα του.

Με νέους ομιλητές, όπως τον Μιχάλη Κραουνάκη – Αρχιτέκτονα στους k-division, την Κατερίνα Πετροπούλου – Hotel Sales Specialist στη Hotelising και τον Γεώργιο Λύρα από τη Workathlon, αλλά και με τον ΖένιοΖένιου από το Destsetters να συμμετέχει για ακόμη μια χρονιά με ένα νέο “εφαρμοσμένο” workshop – έκπληξη για το Ξενοδοχειακό Experience Designη δεύτερη εμφάνιση του 100% Hotel WorkshopTour στην Κέρκυρα αποτελεί ένα πολυαναμενόμενο γεγονός. Τις ομιλίες θα συντονίζει, όπως κάθε χρόνο, ο Νίκος Σ. Μοράντης από τη Hotelier Academy, με στόχο τη δημιουργία τού signature πλέον διαδραστικού κλίματος των Workshops.

Στον χώρο θα παρευρεθούν, επίσης, στελέχη της DemandFairs&Media, διοργανώτριας εταιρείας της ιδιαίτερης αυτής πρωτοβουλίας, ενώ θα συμμετέχουν και επιλεγμένες εταιρείες που θα έχουν τη δυνατότητα να συναντηθούν με τους επισκέπτες τού 100% Hotel WorkshopTour.

 

*Η είσοδος και η παρακολούθηση των παρουσιάσεων του 100% Hotel Workshop Tour είναι δωρεάν και το κοινό μπορεί να δηλώσει συμμετοχή πατώντας παρακάτω.

Εγγραφείτε στο Workshop της Κέρκυρας εδώ →

 

Oι Θεματολογίες και τα Timezones του 100% Hotel Workshop Tour 2020 – The Premium Edition είναι

 

11:00 – 11:15 

Workshop Opening

 

11:15 – 12:15 

Hotel Spaces vs Operation 

Πώς να προδιαγράψετε τους κομβικότερους χώρους του Ξενοδοχείου σας σε επίπεδο Design & Operation, διαμορφώνοντας μια μοναδική εμπειρία που θα αυξήσει την ικανοποίηση των επισκεπτών αλλά και τα έσοδα του Ξενοδοχείου σας. 

Ομιλητής: Mike Kraounakis by k-division

 

12:15 – 12:45 

WebHotelier – Παρουσίαση CaseStudy

Η WebHotelier παρουσιάζει τα νέα δεδομένα στον χώρο των άμεσων κρατήσεων αλλά και καινοτόμες λύσεις για ανάπτυξη B2B συμβολαίων και την διευκόλυνση του Operation των Κρατήσεων.

ΟμιλητήςAndreas Eftymiou by WebHotelier

 

13:00 – 13:15 

Revival – Παρουσίαση CaseStudy

Η Revival παρουσιάζει τον μετασχηματισμό των ξενοδοχείων όπως αυτός αποτυπώνεται στα μάτια των νέων ταξιδιωτών.

ΟμιλητήςMichalis Niotis by Revival

 

13:15 – 14:15 

Hotel Experience Design

Hotel Experience Design: Ποια η μεθοδολογία διαμόρφωσης του Experience Line του επισκέπτη, και πώς η Ατμόσφαιρα ενός Ξενοδοχείου επηρεάζει τη συνολική του απόδοση τόσο σε επίπεδο ικανοποίησης όσο και σε επίπεδο εσόδων. 

ΟμιλητήςZenios Zeniou by Destsetters

 

14:15 – 14:30 

ScentPlus – Παρουσίαση CaseStudy

Η ScentPlus παρουσιάζει τρόπους διαμόρφωσης ατμόσφαιρας μέσα από το Sensory Marketing χρησιμοποιώντας το άρωμα και τον ήχο.

Ομιλητής: Nancy Daskalou by Scent Plus

 

14:30 – 14:45   

Networking Break 

 

 

 

 

14:45 – 15:15 

Google – Grow Greek Tourism Online – Παρουσίαση Case Study 

Η Google παρουσιάζει τις τελευταίες τάσεις αναζητήσεων στη Kέρκυρα και τα Επτάνησα, αλλά και ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία που αφορούν τον Ελληνικό Τουρισμό, αναδεικνύοντας τις νέες ευκαιρίες για τα Ξενοδοχεία τής εκάστοτε περιοχής. Σε συνδυασμό με την επεξήγηση του τρόπου χρήσης δημοφιλών εργαλείων της Google, όπως τα GoogleTrends και το KeywordPlanner, οι ξενοδόχοι που θα παρακολουθήσουν το advancedsession θα έχουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν την πρακτική εφαρμογή τους στο στήσιμο της online στρατηγικής τού εκάστοτε καταλύματος, αλλά και την ανάπτυξη των άμεσων κρατήσεών τους.

ΟμιλητήςVasilis Polyzos

 

15:15 – 16:15

New Markets for Greek Hotels

Οι νέες αγορές που παρουσιάζουν ενδιαφέρον για τα Ελληνικά Ξενοδοχεία, και πώς να δημιουργήσετε νέα κανάλια πωλήσεων για το κατάλυμά σας.

ΟμιλητήςKaterina Petropoulou by Hotelising

 

16:30 – 18:00

Hotel StaffHunting

Πώς να οργανώσετε τη διαδικασία εύρεσης και διαχείρισης του προσωπικού ξενοδοχείου και ποιες οι βέλτιστες πρακτικές για να επιλέξετε μια αποτελεσματική ομάδα.

Ομιλητές: by Workathlon

 

Δείτε όλα τα Workshops εδώ