Σύμφωνα με το δελτίο τύπου :

Ο Βουλευτής Κέρκυρας του ΣΥΡΙΖΑ Αλέκος Αυλωνίτης στις 11-01-2020μετά από σχετικό αίτημα τους συναντήθηκε  με τον Πρόεδρο του Συνδέσμου Εργαζομένων Αστικού ΚΤΕΛ Κέρκυρας κ. Σπύρο Κούστα,καθώς και με τον Πρόεδρο του Σωματείου Σταθμαρχοελεγκτών και Εργαζομένων Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ν. Κέρκυραςκ. Χρήστο Μεσημέρησχετικά με τα προβλήματα που πρόκειται να δημιουργηθούν στη περίπτωση κατά την οποία ψηφισθεί το ήδη αναρτηθέν  στο open.gov  νομοσχέδιο   του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που μεταξύ άλλων καταργεί   το ΠροεδρικόΔιάταγμα 246/2006 (Α’ 261) «Κανονισμός Προσωπικού των ΚΤΕΛ Α.Ε. και ΚΤΕΛ του ν. 2963/2001».

Έτσι η  συζήτηση περιστράφηκε στα εξής βασικά ζητήματα εν όψει της κατάθεσης , συζήτησης και ψήφισης του νομοσχεδίου αυτού:

  • Διαπιστώθηκε ταύτιση απόψεων στο ό,τι η χωρίς σχεδιασμό κατάργηση του παραπάνω  ΠΔ 246/2006 θα οδηγήσει σε καταστρατήγηση των εργασιακώνδικαιωμάτωντων εργαζομένων στα ΚΤΕΛ και των εργαζομένωνου είναι και  ιδιοκτήτες  λεωφορείων. Χαρακτηριστικά επιβεβαιώθηκε ότι  με το ως άνω νομοσχέδιο  ο κανονισμός προσωπικού των ΚΤΕΛ  που ισχύει επί δεκαετίες  και προσδιορίζει τις εργασιακές σχέσεις  και τους κανόνες  ασφαλούς μετακίνησης  του επιβατικού κοινού   επαφίεται στην απόλυτη διακριτική ευχέρεια  της εργοδοσίας, η οποία αυτή και μόνο θα τον καταρτίζει  και θα τον εφαρμόζει.
  • Καταργείται η υποχρεωτική καταχώρηση από την εργοδοσία στο σύστημα του Υπουργείου Εργασίας των υπερωριών , του πίνακα ρεπό  του προσωπικού κίνησης  και των ημερήσιων στοιχείων προσωπικού και δρομολογίων των ΚΤΕΛ.
  • Καταργείται η προϋπόθεση  της συναίνεσης των εργαζομένων στη περίπτωση που η διοίκηση του ΚΤΕΛ  επιθυμεί την μεταβολή της ειδικότητας του.
  • Συνεχίζεται η σκανδαλώδης ρύθμιση χορήγησης σύνταξης στους Προέδρους των ΚΤΕΛ  προσαυξάνοντας το εισιτήριο κατά 5% για το λόγο αυτό.!!! Μάλιστα στη Κρήτη επεκτείνεται και στους αντιπροέδρους.
  • Και ενώ όλα αυτά θα θεσμοθετηθούν, η κυβέρνηση επιχορηγεί τα ΚΤΕΛ με ένα ποσό της τάξεως των 45 εκατομμυρίων ευρώ , όταν στα ΚΤΕΛ υπάρχει καθεστώς  πλήρους  ασυδοσίας σε σχέση με τους μισθούς των εργαζομένων με μεγάλες μεταξύ των εργαζομένων μισθολογικές διαφορές για την ίδια προσφερόμενη εργασία. Επιβεβαιώθηκε η αναγκαιότητα επαναφοράς στο καθεστώς των συλλογικών συμβάσεων εργασίας.
  • Διαπιστώθηκε επίσης η σοβαρή πιθανότητα μείωσης ή κατάργησης των επιδοτούμενων διαδρομών, με επόμενο την αρνητική επίπτωση των ευάλωτωνομάδων επιβατών, όπως άτομα τρίτης ηλικίας καιφοιτητές
  • Αμφότεροι, οι πρόεδροι ζήτησαν από τοε βουλευτή εν όψει της ψήφισης του νομοσχεδίου να μεταφέρει τα αιτήματα του κλάδου στη Βουλή και να προβεί σε  βελτιωτικές παρεμβάσεις προς το συμφέρον των εργαζομένων
  • Τέλος, σημειώθηκε η αναγκαιότητα συνεχούς επαφής και ενημέρωσης έτσι, ώστε κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου να γίνει οργανωμένη προσπάθεια ακρόασης και συζήτησης,όλων των αιτήματα των εργαζομένων.