Start Media TV | Ράδιο Κέρκυρα 100,1

19 Απριλίου 2024
15.9 C
Corfu

Σύρος | Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018

Διαβάστε ακόμα

Ο Δήμος Σύρου- Ερμούπολης ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018.

Ακολουθήστε το Start Media στο Google News! 

Το πρόγραμμα μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα εξής:

Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων

Οι ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων αποτελούν βασικό εργαλείο για την προσέγγιση ειδικού κοινού και τουριστών που επιζητούν την διαφορετικότητα. Για τις ανάγκες προβολής του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης, σχεδιάζονται ενέργειες που απευθύνονται στο καταναλωτικό κοινό (B2C).

Media & Blogger Trips

Ταξίδια γνωριμίας (media & blogger trips) με συμμετοχή εκπροσώπων των ΜΜΕ και ειδικότερα δημοσιογράφων συνεργατών «τουριστικών στηλών» ή εντύπων εξειδικευμένων στις ειδικές μορφές τουρισμού. Στόχος της ενέργειας είναι η δικτύωση, δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας του τουριστικού προορισμού στο εξωτερικό, μέσω της υλοποίησης δημοσιογραφικών αποστολών επιλεγμένων εμπειριών. Οι προσκεκλημένοι θα έχουν μία ολιγοήμερη παραμονή στη Σύρο και οι εμπειρίες που θα ζήσουν θα συμφωνηθούν με τα αρμόδια στελέχη του Δήμου με στόχο να ικανοποιούνται οι ανάγκες προβολής. Η υλοποίηση της ενέργειας περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια:

-καθορισμό των στόχων του προγράμματος δράσεων δημοσίων σχέσεων

-καθορισμό των μέσων επικοινωνίας/ blogs στα οποία θα γίνει η στόχευση

– καθορισμό του κοινού στο οποίο θα γίνει η στοχευμένη επικοινωνία

-δημιουργία ελκυστικών ιστοριών για τον τουριστικό προορισμό

-επιλογή δημοσιογράφων/ bloggers με βάση τους επιμέρους στόχους που έχουν τεθεί

-πρόσκληση των δημοσιογράφων/ bloggers για αποστολή στις προσχεδιασμένες εμπειρίες που αφορούν τον τουριστικό προορισμό παρακολούθηση της αναπαραγωγής των εμπειριών αυτών στον τύπο/ blogs/ social media, όπως αυτές θα αποτυπώνονται.

Στις ενέργειες δημοσίων σχέσεων περιλαμβάνονται βάσει της διαδικασίας pitching, φωτογραφίσεις μέσων στον Προορισμό, ενεργητική υλοποίηση ιδέας (π.χ. διαγωνισμός, συμμετοχή μέσου και δημοσιογράφων ή bloggers υψηλού επιπέδου για την βιωματική εμπειρία στον προορισμό και την αναμετάδοση περιεχομένου, σύνδεση offline & online PR & Social Media)

Broadcasting Event

Επίσκεψη στη Σύρο δημοφιλούς τηλεοπτικού ή/και ραδιοφωνικού μέσου από το εξωτερικό με σκοπό την αναμετάδοση εικόνων και εμπειριών του προορισμού. Ανάλογα με το προφίλ και το κοινό του κάθε μέσου αναπτύσσεται η ανάλογη θεματολογία εμπειριών και οι επιπλέον ενέργειες προώθησης, όπως διενέργεια διαγωνισμού κ.ά.

Διαφήμιση μέσω τηλεοπτικών/ραδιοφωνικών σταθμών

Τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots σε επιλεγμένα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μέσα της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Εκτυπώσεις φυλλαδίων προωθητικών και διαφημιστικών υλικών – flyers – banners –παρουσιάσεις Power Point

Εκτυπώσεις προωθητικών και διαφημιστικών υλικών προς χρήση εκθέσεων και ενεργειών επικοινωνίας του προορισμού.

Κινηματογράφηση και παραγωγή διαφημιστικών video & φωτογραφικού υλικού για το τουριστικό προϊόν της Σύρου

Κινηματογράφηση και παραγωγή θεματικών video που θα αποτυπώνουν τις κύριες εμπειρίες του προορισμού & μικρότερων digital video. Τα video θα φιλοξενηθούν στο τουριστικό website του Δήμου και θα αξιοποιηθούν στις ενέργειες προώθησης της καμπάνιας (YouTubecampaign,Facebook,Video,Promotionκ.ά.).

Web Marketing

Τα βασικά συστατικά του έργου είναι τα ακόλουθα:

-Ανάπτυξη Περιεχομένου Καμπάνιας: Ανάπτυξη μηνυμάτων, δημιουργική απεικόνιση του concept, όπως θα έχει ήδη υλοποιηθεί, σχεδιασμός εικαστικών που υπηρετούν τις ανάγκες της στρατηγικής και τους στόχους που έχουν οριστεί, ανάπτυξη θεματικών εμπειριών και μηνυμάτων για τον προορισμό, μικρά stories (τίτλος και story εμπειρίας) για χρήση στη social media καμπάνια.

-Εργαλεία Επικοινωνίας: Συνεχής εμπλουτισμός της επικαιροποιημένης ιστοσελίδας με νέο περιεχόμενο, διαχείριση λογαριασμών σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, διαχείριση social media communities.

-Ψηφιακό Πλάνο Προώθησης και Διαφήμισης: Yλοποίηση της προωθητικής καμπάνιας επικοινωνίας με δύο κατηγορίες στόχευσης, την Οργανική Ανάπτυξη και τη στοχευμένη

-Ψηφιακή Προώθηση και Διαφήμιση. Αποτελεσματική διαχείριση της ιστοσελίδας και των social media και υλοποίηση ψηφιακής καμπάνιας επικοινωνίας του τουριστικού προορισμού σε επιλεγμένα ψηφιακά μέσα, online users σε επιλεγμένες αγορές – στόχους.

Σύνδεση με γενική καμπάνια Aegean Islands

Η στρατηγική επικοινωνίας της Σύρου στοχεύει στο κτίσιμο του Brand «Σύρος» και της ανταγωνιστικής τοποθέτησής του. Η σύνδεση του προορισμού με τη γενική καμπάνια Aegean Islands “Like No Other” αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό τμήμα της στρατηγικής και της συνολικής προώθησης του προορισμού. Με τη σύνδεση αυτή επιτυγχάνεται:

-Η αξιοποίηση της αξίας και της φήμης του Brand «Aegean Islands».

-Η αξιοποίηση της αξίας και της φήμης του ευρύτερου Brand «Greece».

-Η διασύνδεση με την ευρύτερη καμπάνια επικοινωνίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με αποτέλεσμα μεγαλύτερο reach και impressions για την καμπάνια του προορισμού της Σύρου.

tornos

- Advertisement -spot_img

Τελευταία Νέα

Σε αναμονή η αντικατάσταση σπασμένης τζαμαρίας στο Δημοτικό Θέατρο

Με...νάυλον καλύφθηκε ένα σπασμένο φύλο τζαμαρίας της πρόσοψης του Δημοτικού Θεάτρου της Κέρκυρας, με ό,τι αυτό συνιστά για την...
- Advertisement -spot_img

Περισσότερες ειδήσεις σαν και αυτές

- Advertisement -spot_img