Καμπάνια σε συνεργασία με επηρεαστές των social media για την ασφάλεια των ταξιδιωτών νεαρής ηλικίας στις διακοπές, λανσάρει η ένωση βρετανών τουρ οπερέιτορ, ΑΒΤΑ, έπειτα από περιστατικά θανάτων που καταγράφηκαν τα τελευταία χρόνια.
Ακολουθήστε το Start Media στο Google News!
Η καμπάνια απευθύνεται σε κοινό ηλικίας 16-23 ετών και περιλαμβάνει πρακτικές οδηγίες ασφάλειας όπως την ανάγκη να προσέχουν ο ένας τον άλλον και να φροντίζουν για την ασφάλειά τους στα μπαλκόνια.
Η ένωση δημοσίευσε νέες συμβουλές στη σελίδα της και ιστορία στο Instagram σε συνεργασία με επηρεαστές γνώμης. Επίσης, κοινοποιεί συμβουλές από τα κανάλια της στα social media και στηρίζει το βρετανικό ΥΠΕΞ σχετικά με τις προσπάθειες για τη διατήρηση της ασφάλειας στις διακοπές.
Πολλές από τις δραστηριότητες της καμπάνιας συμπίπτουν χρονικά με το τέλος της εξεταστικής περιόδου στα σχολεία και προηγούνται της υψηλής σεζόν όταν νεαρής ηλικίας βρετανοί ταξιδεύουν στο εξωτερικό, συχνά για πρώτη φορά χωρίς τους γονείς τους.
Τα μέλη της ΑΒΤΑ μπορούν, σύμφωνα με την ένωση, να στηρίξουν την καμπάνια παραπέμποντας τους πελάτες τους στη σελίδα οδηγιών ασφαλείας στο διαδίκτυο.
Πηγή:tornosnews.gr