Έκθεση – ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό, στην οποία αποτυπώνεται το μέλλον της τουριστικής ανάπτυξης της χώρας αποτελεί η Philoxenia, που πραγματοποιείται για 34η φορά από τις 9-11 Νοεμβρίου του 2018 στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

bil_5549

Η Philoxenia δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του κλάδου να προβάλλουν τις επιχειρήσεις τους, αλλά και στην αυτοδιοίκηση να παρουσιάσει τις ομορφιές των ελληνικών προορισμών.

Το τουριστικό επιχειρείν εμπιστεύεται την Philoxenia για την προβολή του, ενώ και όλη η τουριστική Ελλάδα, μέσω των 13 Περιφερειών, καθώς και πολλών δήμων από όλη τη χώρα, έχει δυναμική παρουσία στην κορυφαία ελληνική τουριστική έκθεση.

Το 2017 η Philoxenia υποδέχθηκε επαγγελματίες και κοινό στις 10-12 Νοεμβρίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, παράλληλα με τη διεθνή έκθεση ξενοδοχειακού και επαγγελματικού εξοπλισμού, Hotelia.

Οι επισκέπτες της περσινής διοργάνωσης έφτασαν τους 20.000, οι εκθέτες ήταν 400 (άμεσοι και έμμεσοι) από 18 χώρες, ενώ πραγματοποιήθηκαν πάνω από 4.000 «ραντεβού» μεταξύ των εκθετών και μεγάλων τουριστικών «παικτών» από 36 αγορές-στόχους για την Ελλάδα, τα οποία προλείαναν το έδαφος για μελλοντικές συνεργασίες.

bil_5734_0

Πλούσιο είναι και το πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων της Philoxenia, στο οποίο ξεχωρίζει το μεγάλο Διεθνές Συνέδριο της, που πέρσι επικέντρωσε στον «Ασιατικό Τουρισμό: Η Ελλάδα ως προορισμός και ως Ευρωπαϊκή πύλη» με κορυφαίους ξένους και Έλληνες ομιλητές, ενώ το παρακολούθησαν πάνω από 300 άτομα.

Τιμώμενες Περιοχές της φετινής Philoxenia είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και η Λέσβος. Ο Δήμος Κέρκυρας συμμετέχει στην έκθεση στο περίπτερο της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

Οι δύο εκθέσεις πλαισιώνονται από το πιο άρτια οργανωμένο hosted buyers πρόγραμμα τουριστικής έκθεσης στην Ελλάδα με πάνω από 110 προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες και 3.500 προκαθορισμένα ραντεβού μόνο με τους εκθέτες της Philoxenia, ενώ επιπλέον 60 hosted buyers έρχονται στην Hotelia για να πραγματοποιήσουν ακόμη 600 ραντεβού.

Στο πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων της Philoxenia περιλαμβάνεται το διεθνές συνέδριο της έκθεσης, που αποτελεί μία συνδιοργάνωση της ΔΕΘ-HELEXPO και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και έχει φέτος ως θέμα: «Tουρισμός 55+: Moxλός ανάπτυξης για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου».

Στην Hotelia η ενότητα All About Café είναι αφιερωμένη στην τέχνη της δημιουργίας καφέ και περιλαμβάνει Workshops, το The Cup Tasting Spot με γευσιγνωσία ειδών καφέ από διάφορες χώρες και το Art Throwdown Competition, που είναι μια επίδειξη της τέχνης του Latte, μέσα από ένα φιλικό διαγωνισμό δεξιοτεχνίας. Η ενότητα All About Gastronomy αποτελεί την «νόστιμη» γωνιά της έκθεσης με προβολή των πιο σύγχρονων λύσεων εστίασης μέσα από ποιοτικά ελληνικά προϊόντα. Το DPOINT SPACES είναι μία καινοτόμα εκδήλωση αρχιτεκτονικής και διακόσμησης ξενοδοχείων, που περιλαμβάνει φέτος το Easy Hospitality Project και το Glamping, που είναι μία νέα τάση στον τουρισμό, η οποία φέρνει την πολυτέλεια στην ύπαιθρο.

Οι δύο εκθέσεις πλαισιώνονται και από πολλές ακόμη εκδηλώσεις και ημερίδες, τις οποίες διοργανώνουν Περιφέρειες, Δήμοι, φορείς και επιχειρήσεις. Η Philoxenia και η Hotelia είναι υπό την αιγίδα του ΕΟΤ. Χορηγός των μετακινήσεων των hosted buyers της Philoxenia είναι ο όμιλος Ζορπίδη, ενώ Χορηγός του αφιερώματος All About Café η ΜΕΒΓΑΛ.

Χορηγός Φιλοξενίας για το συνέδριο της Philoxenia είναι η Fraport και Χορηγός Αερομεταφορών η Ellinair.

Με πληροφορίες από philoxenia.helexpo.gr, ert.gr