Περισσότερο από το ένα πέμπτο των Βρετανών (22%) αποφεύγει τις μεγάλες αγορές, λόγω της αβεβαιότητας που υπάρχει με το Brexit, με τις υπερπόντιες διακοπές να «υποφέρουν» περισσότερο.
Σύμφωνα με έρευνα της λογιστικής εταιρείας KPMG, το ένα τρίτο των Βρετανών έχουν «σφίξει τις ζώνες τους», λόγω ανησυχιών για την αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση, και το 9% δήλωσαν ότι έχουν χάσει τις διακοπές τους στο εξωτερικό.
Η έρευνα σε 2.000 ενήλικες διαπίστωσε ότι οι γονείς με μικρά παιδιά είναι από τους πιο ενδιαφερόμενους, ενώ το 15% θυσιάζει τις διακοπές στο εξωτερικό. Σχεδόν οι μισοί νέοι – οι ηλικίας μεταξύ 18 και 34 ετών – καθυστέρησαν μεγάλες αγορές, όπως διακοπές, αυτοκίνητα ή γάμο, ή έβαλαν περισσότερα χρήματα σε αποταμιεύσεις.
Οι ηλικίας 35 ετών και άνω έχουν επικεντρωθεί περισσότερο στην εξοικονόμηση χρημάτων, μπροστά στο Brexit, ενώ οι άνω των 55, είναι οι λιγότερο ευαίσθητοι, καθώς μόνο ένας στους πέντε (19%) αλλάζει τις συνήθειες των δαπανών.
Η Linda Ellett, επικεφαλής καταναλωτικών αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου στην KPMG UK, δήλωσε: «Οι αριθμοί αυτοί αναδεικνύουν πόσο το Brexit έχει επηρεάσει την καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Μπορούμε να το δούμε με τον τρόπο που οι άνθρωποι καθυστερούν σημαντικές αγορές όπως νέα αυτοκίνητα ή διακοπές στο εξωτερικό.
«Όταν εξετάζουμε τα ταξίδια και τις διακοπές ειδικότερα, οι φόβοι γύρω από τις διαδρομές πτήσεων και τους συνοριακούς ελέγχους επιδρούν σαφώς στις ενέργειες των ανθρώπων και φυσικά η πτώση της αξίας της στερλίνας δεν θα έχει κάνει πολλά για να προσελκύσει τουρίστες από το εξωτερικό.

Πηγή:money-tourism.gr