Τουλάχιστον 100 ταξιδιωτικά γραφεία που συνεργάζονταν με τον Thomas Cook στη Γερμανία επιδιώκει να «κερδίσει» η TUI, και, σύμφωνα με τον διευθυντή πωλήσεων του οργανισμού, Hubert Kluske, ο τουρ οπερέιτορ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με μεγάλο αριθμό τουριστικών γραφείων του Thomas Cook για την πιθανότητα συνεργασίας.
Ακολουθήστε το Start Media στο Google News!
Μπορούμε να υπολογίσουμε έναν τριψήφιο αριθμό νέων συνεργατών στα διαφορετικά κόνσεπτ πωλήσεών μας, τόνισε ο κ. Kluske.
Παραμένει ασαφές πόσο στενές θα είναι οι συνεργασίες αυτές, εάν δηλαδή θα πρόκειται για νέα franchise ή εάν η TUI επιθυμεί να αγοράσει τα τουριστικά γραφεία. Η επιλογή brand δεν φαίνεται να παίζει ρόλο στην απόφαση προσέγγισης των τουριστικών γραφείων Thomas Cook ή Neckermann.
Η TUI παραμένει το ισχυρότερο brand τουρ οπερέιτορ και τουριστικών γραφείων. Από αυτή την άποψη εξαρτάται λιγότερο από το brand και περισσότερο από την τοποθεσία και τα στοιχεία επιδόσεων, τόνισε ο κ. Kluske μιλώντας σε γερμανικό περιοδικό.
Πηγή:tornosnews.gr