Αυτό που προκάλεσε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν το πόσο εύκολα κόπηκε το μονοθέσιο παρά το ότι η πρόσκρουση δεν φάνηκε ιδιαίτερα ισχυρή. Σίγουρα η ταχύτητα με την οποία η Haas χτύπησε στις μπαριέρες ήταν μικρότερη από εκείνην που είχε στην Jeddah, όταν ο Mick είχε και πάλι ένα άσχημο ατύχημα στα δοκιμαστικά.

Ο Fernando Alonso αποδίδει το γεγονός στο ολοένα και αυξανόμενο βάρος των μονοθέσιων τα τελευταία χρόνια: “Χάρηκα που ο Mick ήταν εντάξει, αλλά ήταν ένα πολύ μεγάλο ατύχημα. Δεν νομίζω ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Απλώς τα μονοθέσια έχουν γίνει πολύ βαριά, περισσότερο από 800 κιλά. Έτσι, όταν χτυπούν στον τοίχο δέχονται και πολύ μεγαλύτερες δυνάμεις“.

Τα δύο φετινά ατυχήματα του Mick Schumacher θύμισαν σε πολλούς το τρομακτικό ατύχημα που είχε ο Romain Grosjean στο Μπαχρέιν το 2020. Το αυτοκίνητο του Romain -και πάλι μία Haas- είχε κοπεί και εκείνο στη μέση. Ως αποτέλεσμα το ρεζερβουάρ είχε τρυπήσει και το αυτοκίνητο τυλίχτηκε στις φλόγες. Πολλοί φοβούνται ότι το κίνδυνος επανάληψης ενός παρόμοιου ατυχήματος δεν έχει εξαλειφθεί πλήρως.

Το άρθρο 5.4.8 των τεχνικών κανονισμών προβλέπει την ύπαρξη έξι σημείων στήριξης της PU στο σασί. Ωστόσο αφήνει ελεύθερες τις ομάδες να επιλέξουν μεταξύ τεσσάρων και έξι σημείων πρόσδεσης του κιβωτίου ταχυτήτων στην μονάδα ισχύος. Ίσως, λαμβάνοντας υπόψη τα πρόσφατα ατυχήματα του Schumacher το σημείο αυτό να χρειάζεται αναθεώρηση.

ΠΗΓΗ: newsauto

φοτο: jetphotos