Το λίπος στην κοιλιά είναι ένας μεταβολικά ενεργός τύπος λίπους που βρίσκεται βαθιά μέσα στην κοιλιακή κοιλότητα. Περιβάλλει τα εσωτερικά όργανα και απελευθερώνει ενώσεις που καθιστούν τον οργανισμό ευάλωτο σε μεταβολικές διαταραχές, καρδιακές παθήσεις ή και φλεγμονές.
Διατροφικές αλλαγές

Για να μειώσετε το λίπος στην κοιλιά σας θα πρέπει να ακολουθείτε μια δίαιτα χαμηλών θερμίδων που περιλαμβάνει υγιεινά, μη επεξεργασμένα τρόφιμα. Επιλέξτε τρόφιμα που περιέχουν άπαχη πρωτεΐνη, φρέσκα προϊόντα και δημητριακά ολικής αλέσεως. Αποφύγετε τα γλυκά και τα ποτά – αναψυκτικά και αλκοόλ, το λευκό ψωμί και το παγωτό.

Οι δίαιτες που υπόσχονται γρήγορα αποτελέσματα δεν ενδείκνυνται αν θέλετε να απαλλαγείτε από το κοιλιακό λίπος καθώς αυτό που χάνετε κυρίως είναι υγρά. Επίσης, με μια τέτοια δίαιτα έχετε πολλές πιθανότητες να κερδίσετε και πάλι γρήγορα τα χαμένα κιλά.

Σωματική άσκηση

Το λίπος της κοιλιάς είναι συνήθως το πρώτο βάρος που χάνεται όταν κάποιος ξεκινά ένα πρόγραμμα γυμναστικής. Επιλέξτε για αρχή μια μέτριας έντασης άσκηση όπως κολύμβηση, τζόκινγκ ή πεζοπορία 2-3 φορές την εβδομάδα.

Επιλέξτε ασκήσεις που θα ενισχύσουν την μυϊκές σας ομάδες και θα ενισχύσουν τη λειτουργία του μεταβολισμού σας.

Καταρτήστε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα ασκήσεων και ακολουθείστε το για καιρό, οι αλλαγές στο σώμα σας και η απομάκρυνση του λίπους δεν θα φανούν από την πρώτη εβδομάδα.

πηγη: mothersblog