Πληθαίνουν οι καταγγελίες από μαθητές κι εκπαιδευτικούς  για τη χρέωση στο ίντερνετ κατά τη διάρκεια παρακολούθησης μαθήματος μέσω Webex.

Σύμφωνα με καταγγελίες που έφτασαν στην ΕΛΜΕ Κέρκυρας, όλες οι συνδέσεις που πραγματοποιούνται μετά τα Χριστούγεννα, με όλες τις εταιρείες, καταναλώνουν τα διαθέσιμα ΜΒ από τα προγράμματα των χρηστών (κατανάλωση που φτάνει τα 7 GB την ημέρα, χωρίς εικόνα), με αποτέλεσμα την αδυναμία μαθητών κι εκπαιδευτικών να συνεχίσουν να συνδέονται στην τηλεκπαίδευση.

Για άλλη μια φορά, αποδεικνύεται το πώς εννοεί το Υπουργείο, ότι η τηλεκπαίδευση είναι κανονική εκπαίδευση και απαιτεί και αξιολόγηση για τους μαθητές παραβλέποντας όλα τα προβλήματα που έχουν προκύψει από τη διαδικασία αυτή. Προβλήματα για τα οποία το Υπουργείο δεν έκανε τίποτα προκειμένου να λύσει έστω κάποια από αυτά. Έλλειψη εξοπλισμού, γρήγορου ίντερνετ και πλέον χρέωση του ίντερνετ. Κι αν σκεφτεί κανείς, ότι από την έρευνα που διεξήγαγε η ΕΛΜΕ Κέρκυρας, προέκυψε ότι το 80 % των μαθητών συνδέεται με το κινητό στην τηλεκπαίδευση, καταλαβαίνουμε ότι τα προβλήματα συμμετοχής που δημιουργούνται είναι αξεπέραστα.

Καλούμε:

  • Το Υπουργείο να πάρει άμεσα θέση και να λύσει άμεσα το πρόβλημα χρέωσης της παρακολούθησης μέσω Webex.

Την ΟΛΜΕ να παρέμβει και να θέσει άμεσα το πρόβλημα στο Υπουργείο Παιδείας.