Start Media TV | Ράδιο Κέρκυρα 100,1

26 Απριλίου 2024
18.9 C
Corfu

Αλλάζουν όλα στα τρέιλερ -Τι ισχύει με τις νέες πινακίδες, τα έγγραφα και τα πιστοποιητικά

Διαβάστε ακόμα

Νέες αλλαγές σχετικά με τα τρέιλερ ορίζει η υπουργική Απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (ΦΕΚ 2525 Β/18-4-2023).

Ακολουθήστε το Start Media στο Google News! 

Στη νέα υπουργική Απόφαση ορίζεται ότι οι πινακίδες κυκλοφορίας των ρυμουλκούμενων Δημοσίας Χρήσης θα φέρουν το γράμμα «Ρ» και για τα υπόλοιπα συναδυασμός δύο χαρακτήρων με αρχικό γράμμα το «Τ».

Επίσης ξεκαθαρίζεται τι έγγραφα και πιστοποιητικά χρειάζονται για τα καινούρια ή εισαγόμενα μεταχειρισμένα τρέιλερ ενώ για τις ιδιοκατασκευές η υπουργική Απόφαση ορίζει ότι χρειάζεται επιπλέον η υποβολή δήλωσης διπλωματούχου Μηχανολόγου Μηχανικού ή Πτυχιούχου Μηχανολόγου Μηχανικού ΤΕ ή άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά επαγγελματικά δικαιώματα η οποία υποβάλλεται είτε ηλεκτρονικά και ψηφιακά υπογεγραμμένη, είτε αυτοπροσώπως στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειών της χώρας.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να προχωρήσουν οι διαδικασίες νομιμοποίησης αποτελεί και η χάραξη αριθμού αναγνώρισης του τρέιλερ από Μηχανολόγο Μηχανικό ή Πτυχιούχο Μηχανολόγο Μηχανικό ΤΕ ή άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά επαγγελματικά δικαιώματα, ο οποίος χαράσσει στο ρυμουλκούμενο τον νέο αριθμό αναγνώρισης δεκαεπτά (17) ψηφίων.

Κατόπιν ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει, επιπλέον, νέα έγχρωμη φωτογραφία του οχήματος με ανάλυση τουλάχιστον 640x480p, διαστάσεων 7×10 cm, στην οποία φαίνεται ο νέος χαραγμένος δεκαεπταψήφιος (17ψήφιος) αριθμός αναγνώρισης καθώς και επιπλέον, νέο αποτύπωμα του νέου εγχάρακτου αριθμού αναγνώρισης του οχήματος.

Ειδικότερα η τροποποίηση της υπ’ αρ. 2805/2021 υπουργικής απόφασης «Όροι, προϋποθέσεις και διαδικασία χορήγησης άδειας και πινακίδων αριθμού κυκλοφορίας και προϋποθέσεις έλξης οχημάτων κατηγορίας Ο» (Β’ 99) προβλέπει ότι αντικαθίσταται το άρθρο 3 ως εξής: «Έκδοση αδειών κυκλοφορίας οχημάτων κατηγορίας Ο

1. Για τα οχήματα των κατηγοριών Ο εκδίδεται άδεια κυκλοφορίας και χορηγούνται πινακίδες με αριθμό κυκλοφορίας διαφορετικό από αυτό του έλκοντος οχήματος και τίθενται σε κυκλοφορία ως ανεξάρτητα οχήματα. Στον αριθμό κυκλοφορίας των οχημάτων αυτών προτάσσεται:

α) Το διακριτικό γράμμα «Ρ» για τα οχήματα Δημόσιας Χρήσης και

β) συνδυασμός δύο χαρακτήρων με αρχικό το διακριτικό γράμμα «Τ» για τα λοιπά.

2. Για την απόδειξη της νόμιμης κυριότητας ή κατοχής των οχημάτων κατηγορίας Ο κατά την έκδοση άδειας κυκλοφορίας, υποβάλλονται:

2.1. Για τα εισαγόμενα από το εξωτερικό οχήματα:

α) Πιστοποιητικό Ταξινόμησης, εφόσον απαιτείται.

β) Ξένη άδεια κυκλοφορίας, εφόσον έχει εκδοθεί τέτοια.

γ) Τιμολόγιο ή απόδειξη λιανικής πώλησης στα οποία αναγράφεται ο αριθμός αναγνώρισης του οχήματος (εφόσον το πιστοποιητικό ταξινόμησης δεν έχει εκδοθεί στο όνομα του προσώπου στο οποίο θα εκδοθεί η άδεια κυκλοφορίας).

2.2. Για τα κατασκευαζόμενα στην Ελλάδα οχήματα:

α) Πιστοποιητικό Ταξινόμησης, εφόσον απαιτείται.

β) Τιμολόγιο ή απόδειξη λιανικής πώλησης στο οποίο αναγράφεται ο αριθμός αναγνώρισης του οχήματος.

2.3. Για ταήδη κυκλοφορούντα στην Ελλάδα οχήματα:

α) Προηγούμενη άδεια κυκλοφορίας ή ειδικό σημείωμα ρυμούλκησης σύμφωνα με την υπ’ αρ. 16823/78 (Β’ 524) υπουργική απόφαση, εφόσον δεν έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας.

β) Τιμολόγιο ή απόδειξη λιανικής πώλησης ή ιδιωτικό συμφωνητικό πώλησης ή δικαιολογητικά με τα οποία αποδεικνύεται δωρεά, γονική παροχή, κληρονομιά κ.λπ., στα οποία αναγράφεται ο αριθμός αναγνώρισης του οχήματος, εφόσον η προηγούμενη άδεια κυκλοφορίας ή το ειδικό σημείωμα ρυμούλκησης δεν έχουν εκδοθεί στο όνομα του προσώπου στο οποίο θα εκδοθεί η άδεια κυκλοφορίας.

3. Για τη μορφή και τα στοιχεία της άδειας κυκλοφορίας των οχημάτων κατηγορίας Ο εφαρμόζεται η υπό στοιχεία Α33824/2683/04 (Β’ 1514) κοινή υπουργική απόφαση.

Ο προσδιορισμός των απαραίτητων τεχνικών στοιχείων για την έκδοση άδειας κυκλοφορίας των οχημάτων αυτών είναι δυνατός με τα εξής δικαιολογητικά:

3.1. Για τα καινούργια οχήματα από:

α) Το δελτίο κοινοποίησης της έγκρισης τύπου ΕΚ και το πιστοποιητικό συμμόρφωσης ή

β) το δελτίο κοινοποίησης της έγκρισης τύπου ΕΚ μικρών σειρών και το πιστοποιητικό συμμόρφωσης ή

γ) το δελτίο κοινοποίησης εθνικής έγκρισης τύπου μικρών σειρών, και το πιστοποιητικό συμμόρφωσης ή πρωτότυπης υπογεγραμμένης δήλωσης συμμόρφωσης του κατασκευαστή ή

δ) το πιστοποιητικό μεμονωμένης έγκρισης, σύμφωνα με την υπ’ αρ. 29949/1841/2009 (Β’ 2112) κοινή υπουργική απόφαση, με την οποία ενσωματώθηκε στην Ελληνική Νομοθεσία η Οδηγία 2007/46/ΕΚ, την υπ’ αρ. 5299/406/2012 υπουργική απόφαση «Καθορισμός διαδικασιών και εναλλακτικών απαιτήσεων για την έκδοση έγκρισης ΕΚ τύπου, έγκρισης ΕΚ τύπου μικρών σειρών, εθνικής έγκρισης τύπου μικρών σειρών και μεμονωμένης έγκρισης οχημάτων σύμφωνα με την 29949/1841/2009 κοινή υπουργική απόφαση» (Β’ 2112) ή του άρθρου 4 του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/858 και της υπ’ αρ. 54795/2971/2020 (Β’ 5946) υπουργικής απόφασης.

3.2. Για τα εισαγόμενα από το εξωτερικό οχήματα από:

3.2.1. την ξένη άδεια κυκλοφορίας, και στην περίπτωση ελλιπών τεχνικών στοιχείων σύμφωνα με την υπ’ αρ. 13700/1978 (Β’ 401) υπουργικής απόφασης.

3.2.2. Ειδικότερα, για τα οχήματα κατηγορίας Ο1 που δεν διαθέτουν ξένη άδεια κυκλοφορίας, απαιτείται, κατά σειρά προτεραιότητας:

α) Προσκόμιση του πιστοποιητικού συμμόρφωσης του οχήματος ή,

β) Βεβαίωση του κατασκευαστή του οχήματος ή του αντιπροσώπου του κατασκευαστή στη χώρα μας, στην οποία θα αναγράφονται όλα τα τεχνικά στοιχεία που απαιτούνται για την συμπλήρωση των πεδίων της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος, και θα περιλαμβάνει τουλάχιστον τα τεχνικά στοιχεία που αναφέρονται στο Παράρτημα ΙΙ. Η ανωτέρω βεβαίωση του κατασκευαστή θα πρέπει να είναι νομίμως επικυρωμένη και θεωρημένη είτε από το Προξενείο μας, είτε σύμφωνα με τη διαδικασία της Συνθήκης της Χάγης και μεταφρασμένη στα ελληνικά ή,

γ) υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 διπλωματούχου Μηχανολόγου Μηχανικού ή Πτυχιούχου Μηχανολόγου Μηχανικού ΤΕ ή άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά επαγγελματικά δικαιώματα, σύμφωνα με το πρότυπο του Παραρτήματος ΙΙ. Η δήλωση υποβάλλεται είτε ηλεκτρονικά και ψηφιακά υπογεγραμμένη, σύμφωνα με το άρθρο 14 του ν. 2672/1998 (Α’ 290), του π.δ. 150/2001 (Α’ 125) και του Κανονισμού (ΕΕ) 910/2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 23ης Ιουλίου 2014, είτε αυτοπροσώπως στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας της χώρας.

3.3. Για τα ήδη κυκλοφορούντα οχήματα στην Ελλάδα:

3.3.1. Για τα οχήματα κατηγορίας Ο1 από το Ειδικό Σημείωμα Ρυμούλκησης (ΕΣΡ), το οποίο εκδόθηκε σύμφωνα με το Κεφάλαιο Γ’ της υπ’ αρ. 16823/1978 (Β’ 524) υπουργικής απόφασης.

3.3.1.1. Διακρίνονται τρεις περιπτώσεις για το ΕΣΡ:

α) Το ΕΣΡ συνοδεύεται με υπεύθυνη δήλωση μηχανικού σύμφωνα με την υπ’ αρ. 23780/1978 (Β’ 642) υπουργική απόφαση πριν την τροποποίησή της από την υπ’ αρ. οικ. 34075/3603/1999 (Β’ 2117) υπουργική απόφαση.

β) Το ΕΣΡ ταυτίζεται με την υπεύθυνη δήλωση μηχανικού σύμφωνα με την υπ’ αρ. Οικ. 34075/3603/1999 (Β’ 2117) υπουργική απόφαση.

γ) Το ΕΣΡ εκδόθηκε βάσει εθνικής έγκρισης τύπου ή έγκρισης τύπου ΕΕ του οχήματος ή ξένης άδειας κυκλοφορίας.

3.3.1.2 Ειδικότερα, στην περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος κατέχει ΕΣΡ της περ. α της παρ. 3.3.1.1., τότε απαιτείται η υποβολή νέας δήλωσης του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 διπλωματούχου Μηχανολόγου Μηχανικού ή Πτυχιούχου Μηχανολόγου Μηχανικού ΤΕ ή άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά επαγγελματικά δικαιώματα σύμφωνα με το πρότυπο του Παραρτήματος ΙΙ. Η δήλωση υποβάλλεται είτε ηλεκτρονικά και ψηφιακά υπογεγραμμένη, σύμφωνα με το άρθρο 14 του ν. 2672/1998 (Α’ 290), του π.δ. 150/2001 (Α’ 125) και του Κανονισμού (ΕΕ) 910/2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 23ης Ιουλίου 2014, είτε αυτοπροσώπως στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειών της χώρας.

3.3.2. Για οχήματα κατηγορίας Ο2 από:

α) Την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος,

β) ειδικότερα, στην περίπτωση που τα οχήματα αυτά δεν διαθέτουν άδεια κυκλοφορίας, αλλά έχει εκδοθεί ειδικό σημείωμα ρυμούλκησης σύμφωνα με το Κεφάλαιο Γ’ της υπ’ αρ. 16823/1978 (Β’ 524) υπουργικής απόφασης και δεν διαθέτουν έγκριση τύπου, τότε θα πρέπει για την έκδοση νέας άδειας κυκλοφορίας να υποβληθεί τεχνική μελέτη αντοχής του φορέα, η οποία θα συνταχθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κεφαλαίου Δ (Απαιτούμενα στοιχεία και Διαδικασίες για την Έγκριση Κατασκευής Ρυμουλκούμενων ή Ημιρυμουλκούμενων Οχημάτων) της υπό στοιχεία ΣΤ-29900/1977 (Β’ 1318) κανονιστικής απόφασης και θα περιλαμβάνει τουλάχιστον και τα τεχνικά στοιχεία που αναφέρονται στο Παράρτημα ΙΙ.

3.3.3. Για οχήματα κατηγορίας Ο3 και Ο4 από την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.

4. Απαίτηση ύπαρξης χαραγμένου αριθμού αναγνώρισης στα μεταχειρισμένα οχήματα κατηγορίας Ο1 και Ο2

4.1. Όλα τα εισαγόμενα από το εξωτερικό οχήματα καθώς και τα ήδη κυκλοφορούντα στην Ελλάδα θα πρέπει να διαθέτουν αριθμό αναγνώρισης που να προκύπτει είτε από την έγκριση τύπου (εθνική έγκριση τύπου ή έγκριση τύπου ΕΕ του οχήματος), ή το πιστοποιητικό συμμόρφωσης του οχήματος, είτε από την ξένη άδεια κυκλοφορίας. Σε κάθε περίπτωση, δεν απαιτείται η προσκόμιση της έγκρισης τύπου στην αρμόδια, για την ταξινόμηση του οχήματος, Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας της χώρας.

Για την ταυτοποίηση του ανωτέρω αριθμού αναγνώρισης, ο ενδιαφερόμενος οφείλει να προσκομίσει στην αρμόδια Υπηρεσία:

α) Το ειδικό σημείωμα ρυμούλκησης, ή

β) την άδεια κυκλοφορίας,

β1) για το νέο έντυπο άδειας κυκλοφορίας, σύμφωνα με τις διατάξεις της υπ’ αρ. 23784/2891/14-04-2008 εγκυκλίου, αναγράφεται από το πεδίο [Ε]

β2) για το παλαιό έντυπο άδειας κυκλοφορίας, δηλ. πριν την εφαρμογή της ανωτέρω σχετικής εγκυκλίου, από το πεδίο στο οποίο αναγράφεται ο αριθμός αναγνώρισης του οχήματος,

ή

γ) τη βεβαίωση του κατασκευαστή του οχήματος ή του αντιπροσώπου αυτού στη χώρα μας, ή

δ) την υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 διπλωματούχου Μηχανολόγου Μηχανικού ή Πτυχιούχου Μηχανολόγου Μηχανικού ΤΕ ή άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά επαγγελματικά δικαιώματα σύμφωνα με το πρότυπο του Παραρτήματος ΙΙ, εφόσον βεβαιώνει επί αυτής ότι υπάρχει χαραγμένος αριθμός αναγνώρισης επί του πλαισίου του οχήματος ή/και επί του πινακιδίου αυτού, συνοδευόμενη από έγχρωμη φωτογραφία του οχήματος με ανάλυση τουλάχιστον 640x480p, διαστάσεων 7×10 cm, στην οποία φαίνεται ο χαραγμένος αριθμός αναγνώρισης επί του πλαισίου καθώς και αντίστοιχη φωτογραφία, στην περίπτωση ύπαρξης πινακιδίου, που να φαίνεται ο αριθμός πλαισίου επί αυτού. Η δήλωση υποβάλλεται είτε ηλεκτρονικά και ψηφιακά υπογεγραμμένη, σύμφωνα με το άρθρο 14 του ν. 2672/1998 (Α’ 290), του π.δ. 150/2001 (Α’ 125) και του Κανονισμού (ΕΕ) 910/2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 23ης Ιουλίου 2014, είτε αυτοπροσώπως στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας της χώρας.

4.2. Στην περίπτωση μη ύπαρξης του ανωτέρω αριθμού αναγνώρισης που προκύπτει είτε από την έγκριση τύπου (εθνική έγκριση τύπου ή έγκριση τύπου ΕΕ του οχήματος), ή το πιστοποιητικό συμμόρφωσης του οχήματος, είτε την ξένη άδεια κυκλοφορίας, τότε απαιτείται η χάραξη νέου αριθμού αναγνώρισης, δεκαεπταψήφιου (17ψήφιου), και ακολουθείται η παρακάτω διαδικασία:

α) Ο ενδιαφερόμενος απευθύνεται σε διπλωματούχο Μηχανολόγο Μηχανικό ή Πτυχιούχο Μηχανολόγο Μηχανικό ΤΕ ή άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά επαγγελματικά δικαιώματα, ο οποίος χαράσσει στο ρυμουλκούμενο τον νέο αριθμό αναγνώρισης δεκαεπτά (17) ψηφίων, της μορφής «*ΥΥΗΗΜΜΕΕΕΕΑΑΑΑΑΑΑ*», όπου:

i) Πριν και μετά την χάραξη του δεκαεπταψήφιου αριθμού αναγνώρισης χαράσσεται αστερίσκος.

ii) ΥΥ: ο διψήφιος αριθμός που αντιστοιχεί στον κωδικό της Υπηρεσίας Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας που θα εκδώσει την άδεια κυκλοφορίας του ρυμουλκούμενου.

iii) ΗΗΜΜΕΕΕΕ: ο οκταψήφιος αριθμός που αντιστοιχεί στην ημερομηνία έκδοσης του αριθμού πρωτοκόλλου που έλαβε από την Υπηρεσία η αίτηση του ενδιαφερόμενου για την έκδοση άδειας κυκλοφορίας του ρυμουλκούμενου, όπου (ΗΗ): η ημέρα (2ψήφιος αριθμό), (ΜΜ): ο μήνας (2ψήφιος αριθμός) και (ΕΕΕΕ): το έτος (4ψήφιος αριθμός).

iv) ΑΑΑΑΑΑΑ: ο επταψήφιος (7ψήφιος) αριθμός που αντιστοιχεί στον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης μετά την αφαίρεση όλων των γραμμάτων και χαρακτήρων που ενδεχομένως αυτός περιέχει. Ο αριθμός αυτός, εάν υπολείπεται των επτά ψηφίων, συμπληρώνεται με μηδενικά ισάριθμα των ψηφίων που λείπουν, τοποθετημένα στην αρχή της ακολουθίας των επτά ψηφίων. Στην περίπτωση που τα ψηφία υπερβαίνουν τα επτά, αφαιρούνται τα υπερβάλλοντα από την αρχή του αριθμού (π.χ. για τον υπό στοιχεία Γ4/45764/2345 αριθμό πρωτοκόλλου, σημειώνεται 0045764).

Ο υπάρχων αριθμός αναγνώρισης διαγράφεται με διακριτή γραφή (είτε βρίσκεται επί του πλαισίου είτε/και επί του πινακιδίου του οχήματος).

β) Για τα οχήματα της περίπτωσης αυτής, ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει, επιπλέον, νέα έγχρωμη φωτογραφία του οχήματος με ανάλυση τουλάχιστον 640x480p, διαστάσεων 7×10 cm, στην οποία φαίνεται ο νέος χαραγμένος δεκαεπταψήφιος (17ψήφιος) αριθμός αναγνώρισης καθώς και επιπλέον, νέο αποτύπωμα του νέου εγχάρακτου αριθμού αναγνώρισης του οχήματος.

5. Απαίτηση ύπαρξης πινακιδίου του κατασκευαστή στα οχήματα κατηγορίας Ο1 και Ο2.

5.1 Όλα τα οχήματα κατηγορίας Ο1 και Ο2 πρέπει να διαθέτουν πινακίδιο του κατασκευαστή, σύμφωνα με την υπ’ αρ. ΣΤ/29852/1977 υπουργική απόφαση (Β’ 1288).

5.2 Για τα εισαγόμενα από το εξωτερικό οχήματα καθώς και τα ήδη κυκλοφορούντα στην Ελλάδα:

α) Τα οποία δεν διαθέτουν πινακίδιο κατασκευαστή ή

β) για τα οποία χαράχθηκε, νέος, δεκαεπταψήφιος (17ψηφιος) αριθμός αναγνώρισης βάσει της παρ. 4.2. ανεξάρτητα αν διαθέτουν πινακίδιο κατασκευαστή ή όχι, τότε ο μηχανικός της ανωτέρω περ. α) της παρ. 4.2. προσαρτά στο ρυμουλκούμενο νέο πινακίδιο με το νέο αριθμό αναγνώρισης δεκαεπτά (17) ψηφίων και τα λοιπά τεχνικά στοιχεία, σύμφωνα με την υπό στοιχεία ΣΤ/29852/1977 (Β’ 1288) υπουργική απόφαση, και κατ’ ελάχιστον αναγράφονται τα κάτωθι στοιχεία:

i) Ο τίτλος του εργοστασίου κατασκευής του οχήματος (αν υφίσταται) και ο αριθμός πρωτοκόλλου της παρούσας υπουργικής απόφασης,

ii) ο αριθμός αναγνώρισης του οχήματος,

iii) η τεχνικά επιτρεπόμενη, από την κατασκευαστή, μέγιστη μάζα του οχήματος,

iv) η τεχνικά επιτρεπόμενη μέγιστη στατική κατακόρυφη μάζα στο σημείο ζεύξης.

v) η τεχνικά επιτρεπόμενη, από τον κατασκευαστή, μέγιστη μάζα για καθένα από τους άξονες του οχήματος,

6. Για τα μεταχειρισμένα οχήματα ειδικής χρήσης-ειδικού σκοπού: επιπλέον των κατά περίπτωση των παρ. 3.2 και 3.3 δικαιολογητικών και των αναφερόμενων στις παρ. 4 και 5 (για τα οχήματα κατηγορίας Ο1 και Ο2), απαιτείται η έγκριση ταξινόμησης, εφόσον αυτή έχει εκδοθεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ’ αρ. 3763/111/2015 (Β’ 1163) υπουργική απόφαση. Διαφορετικά, εφαρμογή έχουν οι διατάξεις της υπ’ αρ. 80255/4693/2019 (Β’ 61) υπουργικής απόφασης.

7. Ταξινόμηση και έκδοση άδειας κυκλοφορίας των ήδη κυκλοφορούντων οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 που διαθέτουν ειδικό σημείωμα ρυμούλκησης, σε Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειών της χώρας.

7.1. Για την ταξινόμηση των οχημάτων της παρ. 7 ο ενδιαφερόμενος καταθέτει στην Υπηρεσία τα εξής δικαιολογητικά, πέραν των προβλεπομένων από λοιπές διατάξεις:

α) Αίτηση για την έκδοση άδειας κυκλοφορίας.

β) Για τα Ο1: το πρωτότυπο ΕΣΡ, επιπροσθέτως, όταν το ΕΣΡ είναι της περ. α της παρ. 3.3.1.1., καταθέτει επιπλέον την δήλωση της παρ. 3.3.1.2, ενώ για τα Ο2: τα δικαιολογητικά της περ. α ή β της παρ. 3.3.2. ανά περίπτωση.

Μέχρι την έκδοση της άδειας κυκλοφορίας, η Υπηρεσία σφραγίζει αντίγραφα των κατατεθειμένων δικαιολογητικών ώστε ο ενδιαφερόμενος να μπορεί να κυκλοφορεί νόμιμα το ρυμουλκούμενο.

γ) Τουλάχιστον τέσσερις έγχρωμες φωτογραφίες του οχήματος σε έντυπη και ψηφιακή μορφή, με ανάλυση τουλάχιστον 640x480p, διαστάσεων 7×10 cm, ούτως ώστε στις δυο από αυτές να φαίνεται ευκρινώς η οπίσθια όψη του (φώτα, θέση πινακίδας κυκλοφορίας), η πλάγια και η εμπρόσθια όψη του (διάταξη σύνδεσης με το ρυμουλκό όχημα) και στις άλλες ο χαραγμένος αριθμός αναγνώρισης του οχήματος και το πινακίδιο του κατασκευαστή.

δ) Αποτύπωμα του αριθμού αναγνώρισης του οχήματος στην περίπτωση που αυτός δύναται να αποτυπωθεί (π.χ. είναι εγχάρακτος ή ανάγλυφος). Ο αριθμός αναγνώρισης του οχήματος (είτε εγχάρακτος στο πλαίσιο του οχήματος είτε/και επί του πινακιδίου) θα πρέπει να ταυτίζεται με αυτόν του ειδικού σημειώματος ρυμούλκησης.

Η ταυτοποίηση αυτή γίνεται μέσω του αποτυπώματος ή/και των αντίστοιχων φωτογραφιών.

ΠΗΓΗ: car and motor

- Advertisement -spot_img

Τελευταία Νέα

«Πράσινο» στα επενδυτικά σχέδια για τις μαρίνες σε Ελληνικό, Λαύριο και Ρόδο – Απορρίφθηκε το πλάνο για τη Νότια Κέρκυρα

Το «πράσινο φως» άναψε το υπουργείο Τουρισμού για τα επενδυτικά σχέδια που αφορούν την αναβάθμιση μαρινών στον Άγιο Κοσμά στο Ελληνικό (φωτο κειμένου),...
- Advertisement -spot_img

Περισσότερες ειδήσεις σαν και αυτές

- Advertisement -spot_img