Start Media TV | Ράδιο Κέρκυρα 100,1

18 Μαΐου 2024
27.9 C
Corfu

Flyover: Ξεκινούν τα έργα στον «εναέριο» δρόμο που θα αλλάξει τη Θεσσαλονίκη

Διαβάστε ακόμα

Καθοριστική συμβολή στην ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε επίκεντρο των Βαλκανίων αναμένεται να έχουν τα δύο μεγάλα έργα που βρίσκονται προ των πυλών στην συμπρωτεύουσα.

Ακολουθήστε το Start Media στο Google News! 

Πρόκειται για το Μετρό που αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία στα τέλη του 2023, αλλά και τον Flyover ο οποίος ήδη έχει προσωρινό ανάδοχο (ΑΒΑΞ – Μυτιληναίος) και πλέον έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για την υπογραφή της σύμβασης και τη συνακόλουθη «εμφάνιση» των πρώτων εργοταξίων, προς τα τέλη του 2022 και τις αρχές του 2023.

«Σχεδιάσαμε, δημοπρατήσαμε και ήδη έχουμε προσωρινό ανάδοχο για το μεγάλο έργο του νέου Περιφερειακού, το Flyover. Ένα έργο που θα ανακουφίσει τη συγκοινωνιακή λειτουργία της πόλης και η σύμβαση του οποίου αναμένεται να υπογραφεί μέσα στο φθινόπωρο με 4 χρόνια ορίζοντα κατασκευής», είχε αναφέρει πρόσφατα ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ Α΄ Θεσσαλονίκης.

Η ακτινογραφία του Flyover

Πρόκειται για έναν νέο οδικό άξονα ο οποίος θα κατασκευαστεί στην ανατολική πλευρά της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης, ενώ ένα τμήμα του, με μήκος περίπου 4 χλμ., θα είναι υπέργειο (εξου και η ονομασία «flyover»).

Ειδικότερα, θα κατασκευαστεί μια Υπερυψωμένη Ταχεία Λεωφόρος (ΥΤΛ) μήκους 13,5 χλμ., από τα οποία τα 4 χλμ. σε συνεχή γέφυρα, με 4 λωρίδες, δύο συν λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ) ανά κατεύθυνση. Επιπροσθέτως, το έργο περιλαμβάνει τη δημιουργία 9 ανισόπεδων κόμβων, 8 νέων γεφυρών και 3 σηράγγων.

Η ολοκλήρωση του έργου θα σηματοδοτήσει την ύπαρξη ενός υπερσύγχρονου οδικού άξονα πολύ υψηλών προδιαγραφών που θα επιτρέπει στους οδηγούς να παρακάμπτουν γρήγορα και με ασφάλεια τον αστικό ιστό. Επομένως, θα μειωθεί σε σημαντικό βαθμό ο όγκος των αυτοκινήτων εντός της πόλης, άρα και το κυκλοφοριακό χάος.

Όπως έχει επιβεβαιωθεί, δεν θα έχει διόδια, ενώ μαζί με την ολοκλήρωση του Μετρό θα αναδείξουν τη Θεσσαλονίκη σε μια «διαφορετική, πρωταγωνιστική, σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη που θα προσελκύει καινοτόμα επιχειρηματικότητα, τουριστικές και τεχνολογικές επενδύσεις».

Tο έργο προωθείται με το μοντέλο ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα) και είναι προϋπολογισμού 373 εκ. ευρώ.

ΠΗΓΗ: Car and Motor

- Advertisement -spot_img

Τελευταία Νέα

Ανακοίνωση της ΔΙΑΔΕΥΑΚ:Διακοπές νερού λόγω βλαβών

Aπό την ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Κ ανακοινώνθηκε  ότι λόγω βλάβης σε εξαρτήματα των κεντρικών δεξαμενών ύδρευσης της πόλης, υπάρχουν προβλήματα στην αναπλήρωση...
- Advertisement -spot_img

Περισσότερες ειδήσεις σαν και αυτές

- Advertisement -spot_img