Με το νέο έτος να βρίσκεται πλέον σε απόσταση αναπνοής, αυτές είναι οι επτά τάσεις που προβλέπει για το 2023 η Hotelbeds, η οποία αναμένει αύξηση 30%, σε σχέση με το 2022, κατά τους επόμενους 12 μήνες.

1.Ταξίδι εκδίκησης

Αν τα τελευταία δύο χρόνια μας έχουν διδάξει κάτι, αυτό είναι να μην περιμένουμε. Τα ταξίδια εκδίκησης θα συνεχίσουν να αποκτούν νέα δυναμική το επόμενο έτος, καθώς οι άνθρωποι συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια. Τα στοιχεία της Hotelbeds δείχνουν ανάπτυξη για το επόμενο έτος, με το 2023 να αναμένονται 30% περισσότερες κρατήσεις διανυκτερεύσεων, σε σύγκριση με φέτος, γεγονός που αποδεικνύει ότι ο αυξανόμενος πληθωρισμός δεν αποτρέπει τους ανθρώπους από τα ταξίδια.

2.Συνδεδεμένο ταξίδι

Καθώς οι καταναλωτές έχουν στη διάθεσή τους όλο και πιο περιορισμένο χρόνο, δεν θέλουν μόνο να έχουν τα πάντα στην παλάμη του χεριού τους, αλλά θέλουν και ένα one-stop-shop για όλες τις ταξιδιωτικές τους ανάγκες. Αυτή η εμπειρία χωρίς τριβές επεκτείνεται σε όλες τις πτυχές του ταξιδιού, από την κράτηση όλων των στοιχείων ταυτόχρονα, συμπεριλαμβανομένων του ξενοδοχείου και το θεματικού πάρκου, μέχρι την άνετη διέλευση από το αεροδρόμιο με τη χρήση βιομετρικών στοιχείων αντί της σάρωσης του διαβατηρίου για την επιβίβαση στο αεροσκάφος.

3.Βελτιωμένη εμπειρία

Οι ταξιδιώτες αναζητούν όλο και περισσότερο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Δεν θέλουν πλέον να είναι ο επιβάτης 17Α σε ένα αεροσκάφος ή το δωμάτιο 303 σε ένα ξενοδοχείο. Απομακρύνονται πλέον από την τιμή κι επιλέγουν εμπειρίες που είναι πιο εξατομικευμένες. Σε έναν τομέα υπηρεσιών όπως ο τουρισμός, οι καταναλωτές αποδίδουν μεγάλη σημασία στην ποιότητα των υπηρεσιών και των εμπειριών και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα σε εταιρίες που προσφέρουν υπηρεσίες με πελατοκεντρικό προσανατολισμό.

 

4.Ψηφιοποίηση των ξενοδοχείων

Έχουμε ήδη δει μια στροφή προς την ψηφιοποίηση στον ξενοδοχειακό τομέα μέσω, για παράδειγμα, της προσφοράς υπηρεσιών όπως τα φορητά κλειδιά δωματίων και τα απομακρυσμένα check-in και -out, και τώρα αυτό πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα για να καταστήσει τις λειτουργίες των ξενοδοχείων πιο αποτελεσματικές. Τα ξενοδοχεία πρέπει να έχουν πρόσβαση σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, ώστε να είναι ενήμερα για να αυξήσουν το προσωπικό ή να το μειώσουν. Τα δεδομένα πληρότητας σε πραγματικό χρόνο μπορούν να κάνουν το προσωπικό καθαρισμού πιο παραγωγικό, δίνοντας προτεραιότητα στα δωμάτια που πρέπει να εξυπηρετηθούν πρώτα, ενώ οι κωδικοί QR και τα ψηφιακά μενού όχι μόνο κάνουν την παραγγελία φαγητού και άλλων ειδών απρόσκοπτη, αλλά έχουν επίσης θετικό αντίκτυπο και στο περιβάλλον, περιορίζοντας την κατανάλωση χαρτιού. Είναι μια νίκη για τον πελάτη και μια νίκη για το προσωπικό, δίνοντάς του τη δυνατότητα να επικεντρωθεί στις πιο σημαντικές αλληλεπιδράσεις με τους επισκέπτες. Η Hotelbeds υποστηρίζει αυτή τη στροφή, συνεργαζόμενη με τους προμηθευτές της για την αξιοποίηση της συνδεσιμότητας για την εξάλειψη της χειρωνακτικής παρέμβασης και, συνεπώς, της τριβής στην υπηρεσία της.

5.Στο επίκεντρο το Fintech στα ταξίδια

Η ταξιδιωτική ζήτηση αυξάνεται, αλλά οι ακυρώσεις, οι καθυστερήσεις και οι ελλείψεις προσωπικού εξακολουθούν να ταλαιπωρούν τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, δημιουργώντας τριβές και άγχος για τους ταξιδιώτες. Για τις ταξιδιωτικές εταιρίες που πιέζουν να ανακτήσουν και να επεκτείνουν το μερίδιο αγοράς τους στο σημερινό χαοτικό περιβάλλον, το ταξιδιωτικό fintech προσφέρει πειστικές λύσεις, παγώνοντας τις τιμές, αλλάζοντας ή ακυρώνοντας τις κρατήσεις και κάνοντας εύκολα νέες κρατήσεις για πτήσεις που έχουν διαταραχθεί, πληρώνοντας με όποιες μεθόδους πληρωμής εξυπηρετούν.

Οι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για την πρόσθετη εμπιστοσύνη – και οι προμηθευτές αποκομίζουν τα οφέλη από περισσότερες άμεσες κρατήσεις και μια νέα ροή εσόδων, επίσης. Καθώς αυξάνεται η ευαισθητοποίηση και η υιοθέτηση των προϊόντων fintech, οι ταξιδιώτες θα αναμένουν όλο και περισσότερο τη δυνατότητα να δεσμεύουν τις τιμές. Οι ταξιδιωτικές εταιρίες που παρέχουν αυτή τη δυνατότητα είναι πιο πιθανό να ευδοκιμήσουν στο περιβάλλον μετά την πανδημία.

6.Άνοδος των βιώσιμων ταξιδιών

Ανακύκλωση, υβριδικά αυτοκίνητα, μείωση του πλαστικού -όλοι οι τρόποι με τους οποίους οι καταναλωτές μειώνουν τον περιβαλλοντικό τους αντίκτυπο. Και τώρα προστίθεται και ο τουρισμός σε αυτόν τον κατάλογο, καθώς όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες αναζητούν βιώσιμα ταξίδια, ώστε να μπορούν να εξερευνήσουν τον κόσμο χωρίς να τον βλάψουν.

7.Συνδυάζοντας εργασία με αναψυχή

Με την υβριδική και απομακρυσμένη εργασία να έχει εδραιωθεί, οι άνθρωποι εκμεταλλεύονται τη δυνατότητα να εργάζονται από οπουδήποτε και να συνδυάζουν τη δουλειά με την ευχαρίστηση. Τα Μπαρμπάντος υπήρξαν από τους πρωτοπόρους, προσφέροντας το Barbados Welcome Stamp, το οποίο επιτρέπει στους επισκέπτες να παραμείνουν έως και ένα χρόνο και τώρα πολλές εταιρίες, συμπεριλαμβανομένης της Hotelbeds, επιτρέπουν στο δυναμικό τους να εργάζεται από οποιαδήποτε τοποθεσία για παρατεταμένες περιόδους, γεγονός που έχει αποδειχθεί ότι ενισχύει το ηθικό των εργαζομένων.

“Καθώς ζούμε μια ολοένα και πιο πολυάσχολη ζωή, δεν έχουμε πλέον χρόνο να προγραμματίζουμε κάθε στοιχείο του ταξιδιού μας ξεχωριστά”, δήλωσε ο Nicolas Huss, διευθύνων σύμβουλος της Hotelbeds.

“Εμείς, ως καταναλωτές, είμαστε επίσης πολύ απογοητευμένοι με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Τα πρότυπα για την εμπειρία του καταναλωτή θα συνεχίσουν να αυξάνονται. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα ταξίδια χωρίς ταλαιπωρία θα φέρουν επανάσταση στον κλάδο και η Hotelbeds κάνει βήματα προς αυτή την κατεύθυνση με το όραμά μας για ένα stop shop. Βοηθάει τους πελάτες μας να έχουν όλα όσα χρειάζονται, ενώ παράλληλα απλοποιεί τη διαδικασία, ώστε οι ταξιδιώτες να αφιερώνουν λιγότερο χρόνο στην αντιμετώπιση προβλημάτων και περισσότερο χρόνο στην απόλαυση του ταξιδιού τους. Αυτή η εξέλιξη μπορεί να προωθηθεί με διαφορετικούς τρόπους, αλλά υπάρχει η ευκαιρία να αναπτυχθεί μια κοινοτική λύση, που μπορεί να επηρεάσει θετικά το οικοσύστημα των ταξιδιών. Μπορεί επίσης να είναι πιο βιώσιμη μακροπρόθεσμα, γι’ αυτό και την επεκτείνουμε σε όλες τις δραστηριότητές μας και ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας να συμμετάσχουν”

Η Hotelbeds προσφέρει στους πελάτες της περισσότερα από 320.000 ταξιδιωτικά προϊόντα, όπως ξενοδοχεία, ενοικιάσεις αυτοκινήτων και αξιοθέατα, σε περισσότερες από 195 χώρες. Τα δεδομένα της συγκεντρώνονται από 4 δισεκατομμύρια αναζητήσεις κάθε μέρα και περισσότερες από 4 εκατομμύρια κρατήσεις μέχρι στιγμής, για ταξίδια το 2023.

ΠΗΓΗ: moneytourism