Μια νοσηλεύτρια που έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου, στο νοσοκομείο της Κέρκυρας, παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομου Guillain-Barre. Δεν έχει εξακριβωθεί αν συνδέεται με το εμβόλιο.

 

Η νοσηλεύτρια έχει υποβληθεί σε αξονική, η οποία ήταν καθαρή κι εξετάζεται νευρολογικά να δουν τι έχει συμβεί. Έχουν παραλύσει τα κάτω άκρα της, όπως αποκάλυψε στο Open TV και στην «Ώρα Ελλάδος» ο πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος.

«Ήταν απολύτως καλά στην υγεία της, είναι σίγουρο ότι πρόκειται για παρενέργεια του εμβολίου, έχουν εμβολιαστεί 400.000 άνθρωποι και δεν είχαν πρόβλημα, αλλά λέμε ότι αυτή η συνάδελφος δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα. Εχω πλήρη συναίσθηση των λεγομένων μου. Το λένε και οι γιατροί εκεί, ότι είναι παρενέργεια του εμβολίου. Είναι μια στους 400.000, δεν λέει τίποτα απολύτως αυτό για τον εμβολιασμό, αλλά η συνάδελφος είναι σε αναπηρικό καροτσάκι και δεν μπορεί να σηκωθεί κι έχει τρομοκρατηθεί.